Novou ředitelkou marketingu a komunikace mezinárodní sítě prodejce ojetých vozů AAA Auto se stala bývalá vedoucí odboru tisku a public relations na ministerstvu vnitra Lucie Nováková.

V rámci své nové pozice bude mít na starosti vedení týmu šesti desítek zaměstnanců a zajistí kompletní řízení marketingu a komunikace všech značek skupiny Aures Holdings. Mezi ty kromě samotné značky AAA patří i prodejce zánovních vozů Mototechna nebo nedávno založená inovační laboratoř AuresLab.

reklama
reklama

Mezi její další úkoly bude podle oficiálního prohlášení patřit prohlubování regionální působnosti AAA Auto v Česku, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku, dohled nad partnerstvím značek AAA a Mototechna s nejvyšší českou fotbalovou HET ligou či se slovenským fotbalem a rozšíření spolupráce s VIP osobnostmi.

Před nástupem na vnitro působila v několika reklamních, komunikačních a lobbingových agenturách, mj. Mark BBDO nebo Ark Thompson. Pracovala také v developerské společnosti Skanska. Ke značce AAA Auto se vrací po víc než deseti letech.

reklama