Pivovarnická skupina Heineken oznámila nástup nové marketingové ředitelky pro český trh. Od února se pozice ujala Agnieszka Gorecki, která pro Heineken na různých manažerských postech pracuje 13 let. Naposledy řídila od ledna 2016 marketing značky v Šanghaji.

„Marketing je mou vášní. Motivují mne výzvy a výsledky, neustále mne inspirují lidé, řemeslo a nuance, sílu mi dodávají intuice a logika. V České republice se těším na nové výzvy na trhu s tak silnou pivní kulturou a dědictvím,“ uvedla Gorecki.

reklama
reklama

Začínala jako trade marketingová manažerka ve francouzském Heinekenu, později měla na starosti globální strategii značek Desperados, Fischer a Adelscott na exportních trzích. Ve spolupráci s místními distributory dále zastřešovala i řízení a monitoring aktivit značek v Belgii, Polsku, Německu, Velké Británii a dalších zemích.

Téměř pět let pak strávila v Paříži jako mezinárodní manažerka značky Desperados, aby se posléze přesunula do Amsterdamu a stala se globální manažerkou komunikace značky Heineken.

Kromě globálních kampaní odpovídala v Holandsku i za řízení rozvoje nadlinkových materiálů, televizních reklam a strategie značky na lokálních trzích v Asii.

Pod Heineken patří tři české pivovary: Starobrno, Krušovice a Velké Březno. Jeho portfolio zahrnuje i cider Strongbow. Skupina je v současnosti trojkou na domácím trhu s pivem, v exportu se řadí mezi nejdůležitější vývozce.

reklama