Obchodník s luxusní módou a hodinkami, společnost Luxury Brand Management (LBM), ohlásil nástup nové ředitelky marketingu a PR. Stala se jí Lucie Melicharová Jandová, která dosud řídila marketing dodavatele digitálních průmyslových technologií ABB.

„Mým hlavním cílem bude pečovat o dobré jméno LBM a dále budovat povědomí o společnosti a portfoliu zastupovaných značek ve všech tržních segmentech,” uvedla Lucie Melicharová Jandová. „Jejím hlavním úkolem bude strategické plánování a realizace veškerých marketingových a komunikačních aktivit,“ doplnila generální ředitelka LBM Zuzana Řezníčková.

reklama
reklama

Melicharová Jandová pracovala v ABB skoro devět let, předtím tři roky řídila marketingovou komunikaci ČSOB. Byla také marketingovou manažerkou DHL.

O marketing LBM se do konce roku staral Petr Jindra. Ve firmě zůstává, podle tiskové zprávy se zaměří na nákup módních kolekcí v Miláně a Paříži a na rozvoj portfolia LBM. Firma v Pařížské ulici provozuje butiky s hodinkami Audemars Piguet a Breitling. Zároveň vlastní franšízy pro butiky Salvatore Ferragamo, Ermenegildo Zegna, Versace, Bottega Veneta, Diesel, Tory Burch a Tod‘s.

reklama