Společnost UP21, prostřednictvím které podporuje miliardář Karel Janeček startupové projekty ze střední a východní Evropy, najala odborníky na marketing.

Radka Horáková nastoupila na pozici výkonné a marketingové ředitelky. Za podporu značky a marketingové kampaně bude odpovědná Michaela Šámalová. Digitální marketing si vezme na starost Jan Kříž.

Jejich nejbližší velkou výzvou bude regionální kolo světové soutěže Startup World Cup 2017. V té představují svoje projekty nadějní podnikatelé. Vítěz pražského klání postoupí do finále v americkém Silicon Valley, odkud si nejlepší projekt odnese investici ve výši jednoho milionu dolarů.

reklama
reklama

Radka Horáková (33) působila posledních šest let v IBM na různých marketingových pozicích. Naposledy byla odpovědná za marketing oblasti Leadership Agenda pro region střední a východní Evropy. V IBM se dlouhodobě věnovala práci na projektu, který se zaměřoval na podporu inovací a sdružoval inovativní a otevřeně smýšlející zástupce top managementu českých firem. Dva roky strávila v komunikační agentuře Grayling.

Michaela Šámalová (34) před svým angažmá v UP21 působila na marketingových pozicích ve společnostech Seznam.cz (např. na projektu Seznam se bezpečně!), Telefónica Czech Republic, Mediakom (klienti Intel, Genesys) a BPA Sport Marketing.

Jan Kříž (29) se v UP21 stará o komplexní digitální komunikaci značky, webů up21.com, swcprague.com a dalších. Navíc se stal členem Idea Boardu, skupiny, která posuzuje projekty hlásící se do inkubátoru UP21. V minulosti působil ve společnostech FG Forrest, Raiffeisenbank CZ, TRW, Česká pojišťovna a Ahold.

Inkubátor UP21 vznikl loni v dubnu pod názvem GISTin Up. Jde o společný projekt Karla Janečka, Jana Petra Nekováře a Vítka Šubrta, který firmu také řídí.

reklama