Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Petr Kofroň je novým manažerem plzeňského pivovaru, střídá Hamaru

Redakce MAM20. 2. 202020. 2. 2020

Dosavadní manažer velkopopovického pivovaru Petr Kofroň změnil v rámci Plzeňského Prazdroje působiště. Od začátku února nastoupil na pozici šéfa pivovaru v Plzni.

Plzeňský pivovar má nového manažera závodu. Stal se jím Petr Kofroň, který se do mateřského pivovaru vrací po 5 letech. Ve funkci nahradil Stanislava Hamaru, který po víc než sedmi letech přechází na novou pozici manažera rozvoje výroby všech pivovarů Plzeňského Prazdroje. V ní bude zodpovědný za rozvoj nových technologií ve výrobě a bude se starat o to, aby byla dlouhodobě udržitelná z pohledu vlivu na životní prostředí i kapacitu.

Petr Kofroň spojil s Prazdrojem celou svou dosavadní profesní kariéru. V roce 2009 se stal sládkem a postupně se vypracoval až na nejvyšší sládkovskou pozici. Jako vrchní sládek celého Prazdroje odpovídal přes čtyři roky za kvalitu výroby v pivovarech Plzni, Velkých Popovicích a Nošovicích. Posledních pět let pak spojil s velkopopovickým pivovarem, kde zastával pozici manažera závodu.

Za stěžejní projekt svého působení v čele pivovaru ve Velkých Popovicích považuje rozšíření kapacity varny. „Co mi ale dělá ještě větší radost, je to, že se nám podařilo v pivovaru vytvořit výborný tým lidí. Dali jsme prostor mladým talentům, kteří jsou zárukou budoucích úspěchů velkopopovického pivovaru. Bylo to krásné období. Teď se těším, že se potkám v jednom týmu s bývalými kolegy z Plzně, fachmany, kteří tu pracují třeba třicet, čtyřicet let,“ říká Petr Kofroň.

Zavřít reklamu

Primark otevře druhou prodejnu v České republice

Starší článek

FlixBus v kampani „Svět se mění“ oslavuje změnu v přístupu k cestování

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

O značku Footshop se stará Radim Stezka

Přišel z obchodu The Streets, ve Footshopu se Stezka postará o marketingovou a obchodní strategii napříč všemi trhy.
16. 5. 202216. 5. 2022
Lidé

Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Dosavadní provozní ředitel se v nové funkci zaměří na udržení stávajícího portfolia a hledání cest, jak oslovit a získat nové klienty.
10. 5. 202210. 5. 2022
Lidé

Marketing Czech News Center vede Jan Fischer

Novým marketingovým ředitelem Czech News Center se stal Jan Fischer. Nahradil Jaroslava Sodomku.
4. 5. 20224. 5. 2022
Lidé

Vedoucí komunikace Škoda Auto bude Ariane Kilian

Od července převezme Kilian řízení komunikačního útvaru automobilky od Jense Katemanna, který se přesouvá do Wolfsburgu k osobním vozům Volkswagenu.
4. 5. 20224. 5. 2022
Reklama
JSNS kampan 2022 300x250
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

PR tým Graylingu řídí Kristýna Hájková
Agenturu MSL posílili Ondřej Šveda a Jana Pfeiferová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.