Jakub Hulík se stal generálním ředitelem skupiny Dignity, střídá Koupého

5. 2. 2020 14:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Hulík se stal od ledna 2020 generálním ředitelem podnikatelského uskupení Dignity, s.r.o. Kamila Koupého, do jehož portfolia patří i online vydavatelství Tiscali Media. Hulík doposud v Dignity působil ve funkci ředitele rozvoje a strategií. Nově vede tým výkonných ředitelů šesti dceřiných společností.

Uskupení společností podnikatele Kamila Koupého Dignity, s.r.o., do jehož portfolia patří výkonnostní agentura Performio.cz, technologické platformy Performax.cz a AntiAdblock.com, online vydavatelství Tiscali Media, media-zastupitelství ARBOmedia nebo Bonus Bona, zastřešující síť online obchodů VeseleZvire.cz, Zubni-kartacek.cz a Zehlicky.cz, má nového generálního ředitele.

Jakub Hulík ve funkci nahradil právě Kamila Koupého, jenž bude z pozice většinového majitele dohlížet na rozvoj skupiny a hledání dalších obchodních příležitostí.

Hulík se v roce 2019 vrátil do Dignity po několikaleté pauze jako ředitel rozvoje a strategií investičního uskupení. Z titulu této funkce odpovídal především za vytváření příležitostí mezi jednotlivými firmami a jejich další rozvoj.

„Po mnoha letech jsem se vrátil do skupiny, která se za tu dobu dramaticky proměnila. Nejvíce mě lákala příležitost podílet se na ovlivňování chodu skupiny a jejího budoucího směřování,“ vysvětluje Jakub Hulík, a dodává: „S posunem do nové funkce chci ještě více rozšířit synergie mezi firmami a díky schopným kolegům nás posunout nejen produktově, ale i geograficky za hranice ČR.“

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.