Šárka Nevoralová je novou mluvčí Modré pyramidy

8. 1. 2020 09:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tiskovou mluvčí Modré pyramidy je od ledna nově Šárka Nevoralová. Zodpovědná bude za externí a interní komunikaci a CSR projekty Modré pyramidy. Nahradí Hanu Vaněčkovou, která tuto pozici zastávala 24 let.

„Děkujeme Hance za to, jak úspěšně komunikaci řídila. Je natolik s Modrou spjatá, že by bylo škoda, kdyby své zkušenosti nepředávala dál a proto jsme rádi, že u nás i nadále zůstává a bude mít na starosti interní komunikaci,“ uvedl Pavel Jirák, generální ředitel Modré pyramidy.

Šárka Nevoralová přichází do Modré pyramidy z Institutu klinické a experimentální medicíny (IKEM), kde od roku 2017 působila jako tisková mluvčí. Před svým příchodem do Modré pyramidy pracovala Nevoralová nejen v IKEM, ale v i v oddělení komunikace Úřadu vlády, v České televizi či v agentuře Ogilvy PR nebo CONPRO.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.