Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Michal Rožek se stal kreativním ředitelem Aetny

Redakce MAM15. 1. 202016. 1. 2020

Strategicko-kreativní agentura Aetna hlásí po dlouhých letech změnu na pozici šéfa kreativy. Michala Pavlíka nahrazuje Michal Rožek, který za sedmnáct let v agentuře prošel pozicemi copywritera, strategic plannera, new business developera a v posledních dvou letech zastával pozici strategy directora.

„Před třemi lety jsme se proměnili z komunikační agentury v agenturu strategicko-kreativní. Chtěli jsme tím vyslat klientům, partnerům, ale i našim vlastním lidem jasný signál, v čem je naše nejvyšší přidaná hodnota a jak u nás v Aetně kreativu vnímáme. Že chceme dělat velké brandové příběhy, vyprávět konzistentně příběhy značek, dotahovat velké kreativní ideje do každodenního obsahu a umět všechno zacílit, změřit a vyhodnocovat. Znamenalo to výrazně změnit interní procesy i bolestivě osekat portfolio klientů, ale poslední měsíce ukázaly, že jsme si procesně i ekonomicky opravdu výrazně pomohli. Michal Rožek z mého pohledu dokonale reprezentuje tuhle proměnu,“ říká Pavel Doležal, majitel agentury se sídlem v Brně.

Oblast brandbuildingu a řízení značek je oblast, kterou Michal Rožek posledních deset let vyučuje na Fakultě multimediálních komunikací na zlínské Univerzitě Tomáše Bati.

„V Aetně jsem strávil skoro polovinu svého života a z jejího posledního vývoje mám velkou radost. Zatímco v minulosti jsme se hodně orientovali na segment B2B a IT klientů, v posledních letech se nám daří i u velkých a rychloobrátkových klientů. S oblibou říkám, že jsme jakýmsi Leicesterem v Premier League, který bez lobbistických vlivů a nadnárodního zázemí dokáže hrát vyrovnanou partii s těmi nejlepšími. Díky vášni, erudici a nasazení se nám daří pracovat pro značky, jako je Ostravar, Stihl, Lina, Cool, Vinea, Braník, Vest nebo největší obchodní centra v zemi. Stejně jako získat zlatou Effie za systematickou práci pro destinační značku Brna. Na to jsme hrdí, na druhou stranu máme naprosto konsolidovaný tým, kde každý ví, co hrát,“ říká Michal Rožek.

Zavřít reklamu

Český rozhlas provedl změny v nabídce digitálního vysílání DAB+

Starší článek

Teta sazí v kampani „Došlo vám to?“ na radost z nákupu

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech

Společnost MultiSport Benefit po více než 10 letech změnila generálního ředitele v České republice. Nově tak na místo CEO nastupuje Miroslav Rech. Jeho…
10. 8. 202210. 8. 2022
Lidé

Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Po devíti letech ve vedení společnosti GSK přebírá Jourdren řízení veškerých obchodních aktivit Orkly v Česku, Maďarsku a na Slovensku.
9. 8. 20229. 8. 2022
Lidé

Kreativní ředitelkou World of Online je Markéta Tomanová

Kreativu pro marketingovou agenturu World of Online (WOO) od července vede Markéta Tomanová, která dříve působila v agenturách VCCP, C3 nebo Mark BBDO.
9. 8. 20229. 8. 2022
Lidé

Jan Hanuš míří z Mall Group šéfovat topenářskému startupu Woltair

Po roce a půl, kdy byl generálním ředitelem Mall Group a pomohl zlepšit ekonomické ukazatele před prodejem skupiny polskému Allegru odchází Jan Hanuš do…
5. 8. 20227. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novou generální ředitelkou McDonald’s pro ČR a SR je Yuliya Badritdinova
Martin Králík novým CEO mediální divize Mind2Flo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.