

Martina Kavanová nově řídí marketing Lenovo
Marketingovou manažerkou pro Česko a Slovensko společnosti Lenovo se stává Martina Kavanová. Dosud působila na pozici marketingové specialistky komerčního sektoru. Marketing Lenovo zároveň posílila Hana Cupáková, která má jako Senior Marketing Specialist na starost sekci consumer.
Martina Kavanová bude odpovědná za plánování a realizaci veškerých marketingových kampaní společnosti Lenovo v České republice a na Slovensku. Na manažerský post nastupuje po téměř dvouleté zkušenosti se zajišťováním marketingových aktivit pro sekci výkonných notebooků ThinkPad. Před nástupem do společnosti Lenovo pracovala jako Retail Marketing Specialist ve společnosti Samsung, kde měla na starost maloobchodní marketingové aktivity v oblasti spotřební elektroniky.
Hana Cupáková bude mít na pozici marketingové specialistky na starost zejména přípravu a realizaci promoakcí a marketingových aktivit ve spolupráci s obchodními partnery a dodavateli. Věnovat se bude propagaci produktů z oblasti consumer. Zkušenosti v tomto oboru získala již ve společnosti INSIA, kde působila jako marketingová specialistka pro ČR.
Podobné zprávy


Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost


Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq


Marek Hlavica bude ředitelem APRA

