

Lucie Poláková a Jakub Horváth nastoupili do DDB
Ke konci roku 2019 přibyli do agentury DDB na klíčové posty dva noví lidé: Lucie Poláková nastoupila na pozici Business Development Director, Jakub Horváth se stal Head Of Social
Lucie Poláková dříve působila v kreativní agentuře Euro RSCG, poté pracovala na klientské straně pro druhou největší FMCG společnost s prémiovým alkoholem Pernod Ricard. V posledním roce se starala o lokální marketing prémiových pivních značek Stella Artois, Hoegaarden a Corona ve společnosti Pivovary Staropramen Molson Coors. V pražské DDB se Lucie Poláková bude jako Business Development Director věnovat marketingu a PR agentury, novým akvizicím a celkově vývoji agentury.
„Do agentury chci přinést některé strategické postupy z korporátního prostředí. Mým cílem je posunout vnímání agentury nejen jako kreativní, ale soustředit se i na jiné produkty a nástroje, které napomohou otevřít nové obchodní příležitosti nejen na českém trhu, ale i globální úrovni,“ říká Poláková
Jakub Horváth působil několik let jako specialista na sociální sítě v agentuře Leo Burnett a později napříč Publicis One v inovačním hubu Farmhouse. Před dvěma lety se přesunul do butikové agentury Brandmark. Na nové pozici Head of Social v pražském DDB bude mít za úkol rozvoj social oddělení.
„Věřím, že velké síťové agentury dokáží být přínosné a efektivní pro klienty i v oblasti sociálních sítí. To bych rád dokázal právě tady v DDB se skvělým a dobře sestaveným týmem, který tu máme, abychom dosáhli žádaných výsledků našich klientů,“ říká ke své nové pozici Jakub Horváth.
Podobné zprávy


Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech


Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods


Kreativní ředitelkou World of Online je Markéta Tomanová

