Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Zuzana Bienvenu z Home Creditu přechází řídit komunikaci Mutumutu

Redakce MAM12. 12. 201912. 12. 2019

Tým online pojištění Mutumutu z dílny company builderu Creative Dock posílila od 1. prosince Zuzana Bienvenu. V Mutumutu bude mít na starosti PR a komunikaci s médii s hlavními cíli: zvýšit známost značky, rozšířit cílovou skupinu a vrátit životnímu pojištění důvěryhodnost.

Bienvenu přichází do Mutumutu z Home Creditu ze skupiny PPF, kde posledních osm let vedla komunikaci v Česku i na Slovensku a po část doby také oblast Custex — budování zákaznické zkušenosti. Právě v propojení byznysu a komunikace vidí hlavní klíč k úspěchu. “Dnes už snad všichni pochopili, že PR a komunikace nemají barvit realitu narůžovo, ale měnit ji. To, co říkáme a chceme říkat lidem uvnitř i vně, má zásadní vliv na to, jaké budeme prodávat produkty, jaké budeme mít služby a jaký chceme mít byznys. Pro mě osobně je důležité, že Mutumutu má své jasné “proč” a že lidem chce přinést službu, která pro ně má opravdovou hodnotu, což stále nebývá na trhu standardem,” říká Bienvenu.

Právě oblast životního pojištění je podle Bienvenu pro komunikaci výzvou, protože obecně nebývá vždy vnímána pozitivně. “Chceme lidem ukázat, že není normální, aby podmínky měly 60, nebo i  více stran. Že není normální, aby výluky a výmluvy, proč neplnit, byly standardem pojišťoven. A že existuje alternativa,” dodává Bienvenu. Mutumutu chce (nejen) v komunikaci zopakovat například úspěch peer-to-peer platformy Zonky, na jehož komunikaci se Bienvenu také podílela.

Zavřít reklamu

Krásný: Co se děje v GfK?

Starší článek

P.R.ciny Bohuslava Bohuňka vychází knižně

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech

Společnost MultiSport Benefit po více než 10 letech změnila generálního ředitele v České republice. Nově tak na místo CEO nastupuje Miroslav Rech. Jeho…
10. 8. 202210. 8. 2022
Lidé

Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Po devíti letech ve vedení společnosti GSK přebírá Jourdren řízení veškerých obchodních aktivit Orkly v Česku, Maďarsku a na Slovensku.
9. 8. 20229. 8. 2022
Lidé

Kreativní ředitelkou World of Online je Markéta Tomanová

Kreativu pro marketingovou agenturu World of Online (WOO) od července vede Markéta Tomanová, která dříve působila v agenturách VCCP, C3 nebo Mark BBDO.
9. 8. 20229. 8. 2022
Lidé

Jan Hanuš míří z Mall Group šéfovat topenářskému startupu Woltair

Po roce a půl, kdy byl generálním ředitelem Mall Group a pomohl zlepšit ekonomické ukazatele před prodejem skupiny polskému Allegru odchází Jan Hanuš do…
5. 8. 20227. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novou generální ředitelkou McDonald’s pro ČR a SR je Yuliya Badritdinova
Martin Králík novým CEO mediální divize Mind2Flo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.