Veronika Burešová přebírá vedení H1.cz

13. 12. 2019 10:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Novou CEO internetové agentury H1.cz, která patří do mediální skupiny GroupM, se od ledna 2020 stane Veronika Burešová. V čele agentury střídá Pavla Pajkrta. Ten se pro odchod rozhodl z osobních důvodů.

Veronika Burešová působí v agentuře H1.cz už více než 11 let, vedla oddělení UX a webové analytiky a působila na pozici Client Service Director. Aktuálně působí na pozici Chief Operating Officer.

„Celých 6 let byla jízda plná skvělých projektů, zážitků a lidí. Jsem za ně moc vděčný. Poslední rok byl intenzivní nejen v pracovní rovině, ale objevily se během něj i osobní skutečnosti, které mě vedly k tomuto rozhodnutí. Zároveň jsem se ale přesvědčil, že Veronika je připravená vedení převzít a firmu skvěle řídit. Myslím, že je přesně tím, koho Hájednička potřebuje u kormidla,“ říká ke svému odchodu Pavel Pajkrt.

Ke své nové misi Veronika Burešová, která je zároveň služebně nejstarším členem firmy, říká: „Prioritou pro příští rok je dotáhnout už rozběhnuté interní projekty týkající se vzdělávání, automatizace procesů nebo projektového řízení. Posílit kreativní oddělení. Jsem ráda, že se při tom můžu opřít o skvělé lidi, kteří v Hájedničce pracují.“

Jiří Svoboda, CEO GroupM, k novému nastavení dodává: „Veronika byla logickou volbou, která díky svým znalostem a zkušenostem zajistí potřebnou kontinuitu s dosavadním vývojem Hájedničky a současně přinese nové nápady a zlepšení efektivity poskytovaných služeb. Držím Veronice palce při dalším rozvoji H1.cz a chci poděkovat Pavlovi za jeho dlouholeté a přínosné působení v rámci týmu.“

Mezi klienty agentury H1.cz patří například EXIM Tours, Hello bank! nebo Vodafone. Firma působí nejen na českém trhu, ale například pro České dráhy, Rajapack nebo Kühne + Nagel spravuje i kampaně v celém středoevropském regionu.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení