Ondřej Šimůnek se stává CEO společnosti Wavemaker

9. 12. 2019 13:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mediální agentura Wavemaker Česká republika mění strukturu vedení firmy. Do nově zřízené pozice CEO jmenovala s platností od 1. ledna dosavadního Managing Directora, Ondřeje Šimůnka. Pozice CEO nahradí dosavadní role Managing Director a Chairman pro Českou republiku a Slovensko.

Ondřej Šimůnek vede agenturu Wavemaker od roku 2015. „Budeme dále rozvíjet naši strategii, která se opírá o silné datové zázemí Wavemaker a rozsáhlé znalosti zákaznického chování k tomu, abychom podpořili obchodní růst našich klientů v rychle se měnícím tržním prostředí,“ vysvětluje Šimůnek.  

Jiří Svoboda, ředitel GroupM, k novému nastavení dodává: „Držím Ondřejovi palce při dalším rozvoji Wavemakeru a chci poděkovat Danielu Živicovi, který spolu s Ondřejem úspěšně rozvíjel firmu v České republice a na Slovensku v roli Chairmana CZ&SK. Daniel se od začátku ledna chopí nové role v rámci skupiny WPP.“

Nepřehlédněte
Živica je novým CEO VMLY&R Czech, Svěráková s Dvořákem chystají vlastní agenturu

Ondřej Šimůnek pracoval v mediálních agenturách Ark Thompson, Mindshare a MediaVest. V agentuře Wavemaker působí od roku 2013. V roce 2015 byl jmenován do role Managing Director MEC (nyní Wavemaker).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.