Pavol Chalupka je novým marketingovým ředitelem Kofoly, Hrbek povede marketing Leros

13. 11. 2019 15:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Skupina Kofola v létě rozšířila své portfolio akvizicí společnosti Espresso, kterou spojila se společností Leros. Do čela marketingu Lerosu nastoupil 1. listopadu dosavadní šéf marketingu Kofoly ČeskoSlovensko Karel Hrbek. Jeho místo v Kofole na českém a slovenském trhu přebírá Pavol Chalupka.

Karel Hrbek se na komunikaci značek Kofoly podílí 15 let a jeho nástupce, Pavol Chalupka, s krátkou přestávkou 13 let. Hrbek se nejdříve věnoval vlajkové značce Kofole Original, poslední roky se věnoval marketingu všech značek společnosti Kofola ČeskoSlovensko.

Karel Hrbek

Pavol Chalupka se jako brand manažer nejdříve věnoval značkám Jupí a Jupík, poté mu byla svěřena značka Kofola Original na Slovensku. Posléze jako senior brand manažer řídil až do roku 2012 marketing značek Vinea, Snipp, Chito či Top Topic. Posledních 5 let působil jako šéf týmu celého portfolia vod, včetně značky Rajec.

Psali jsme
Jiří Švancara je novým marketingovým ředitelem Cinema City

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.