Skupina Kofola v létě rozšířila své portfolio akvizicí společnosti Espresso, kterou spojila se společností Leros. Do čela marketingu Lerosu nastoupil 1. listopadu dosavadní šéf marketingu Kofoly ČeskoSlovensko Karel Hrbek. Jeho místo v Kofole na českém a slovenském trhu přebírá Pavol Chalupka.
Karel Hrbek se na komunikaci značek Kofoly podílí 15 let a jeho nástupce, Pavol Chalupka, s krátkou přestávkou 13 let. Hrbek se nejdříve věnoval vlajkové značce Kofole Original, poslední roky se věnoval marketingu všech značek společnosti Kofola ČeskoSlovensko.
Pavol Chalupka se jako brand manažer nejdříve věnoval značkám Jupí a Jupík, poté mu byla svěřena značka Kofola Original na Slovensku. Posléze jako senior brand manažer řídil až do roku 2012 marketing značek Vinea, Snipp, Chito či Top Topic. Posledních 5 let působil jako šéf týmu celého portfolia vod, včetně značky Rajec.