Pavel Jína je mluvčím Škoda Auto pro český trh, Pelc se přesouvá do marketingu
Pavel Jína vystřídá Vítězslava Pelce na pozici tiskového mluvčího Škoda Auto Česká republika. Pelc bude zodpovídat za marketingové a sponzoringové aktivity značky na domácím trhu. Martin Preusker bude od prosince zodpovědný za produktovou komunikaci modelů Citigo, Fabia, Rapid, Scala a Kamiq
Pavel Jína bude od 1. prosince 2019 ve společnosti Škoda Auto zodpovědný za PR aktivity značky Škoda v České republice. Na pozici nahrazuje Vítězslava Pelce, který po osmi letech v roli PR manažera Škoda Auto pro český trh zamíří do oddělení marketingu Škoda Auto Česká republika. Ze své pozice bude zodpovídat za koordinaci marketingových a aktivaci sponzoringových aktivit značky na domácím trhu. Martin Preusker přichází do Komunikace produktu ve Škoda Auto v Mladé Boleslavi.
Pavel Jína pracuje ve Škoda Auto od roku 2017. V uplynulých třech letech byl součástí oddělení Komunikace produktu, kde zodpovídal jako tiskový mluvčí za celosvětovou komunikaci modelů Citigo, Fabia, Rapid, Scala a Kamiq. Ve své nové funkci bude Jína zodpovědný za komunikaci značky Škoda na českém trhu.
Jeho předchůdce, Vítězslav Pelc, nastupuje k 1. prosinci 2019 na pozici koordinátora marketingových aktivit a sponzoringu v České republice. Ze své pozici bude zodpovídat za návrh a implementaci komunikační strategie značky a podílet se na koordinaci marketingových aktivit.
Martin Preusker převezme dosavadní úkoly Pavla Jíny v Komunikaci produktu Škoda Auto. V uplynulých pěti letech působil v oddělení Management komunikace.