Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Pavel Jína je mluvčím Škoda Auto pro český trh, Pelc se přesouvá do marketingu

Redakce MAM29. 11. 201929. 11. 2019

Pavel Jína vystřídá Vítězslava Pelce na pozici tiskového mluvčího Škoda Auto Česká republika. Pelc bude zodpovídat za marketingové a sponzoringové aktivity značky na domácím trhu. Martin Preusker bude od prosince zodpovědný za produktovou komunikaci modelů Citigo, Fabia, Rapid, Scala a Kamiq

Pavel Jína bude od 1. prosince 2019 ve společnosti Škoda Auto zodpovědný za PR aktivity značky Škoda v České republice. Na pozici nahrazuje Vítězslava Pelce, který po osmi letech v roli PR manažera Škoda Auto pro český trh zamíří do oddělení marketingu Škoda Auto Česká republika. Ze své pozice bude zodpovídat za koordinaci marketingových a aktivaci sponzoringových aktivit značky na domácím trhu. Martin Preusker přichází do Komunikace produktu ve Škoda Auto v Mladé Boleslavi.

Pavel Jína pracuje ve Škoda Auto od roku 2017. V uplynulých třech letech byl součástí oddělení Komunikace produktu, kde zodpovídal jako tiskový mluvčí za celosvětovou komunikaci modelů Citigo, Fabia, Rapid, Scala a Kamiq. Ve své nové funkci bude Jína zodpovědný za komunikaci značky Škoda na českém trhu.

Jeho předchůdce, Vítězslav Pelc, nastupuje k 1. prosinci 2019 na pozici koordinátora marketingových aktivit a sponzoringu v České republice. Ze své pozici bude zodpovídat za návrh a implementaci komunikační strategie značky a podílet se na koordinaci marketingových aktivit.

Martin Preusker převezme dosavadní úkoly Pavla Jíny v Komunikaci produktu Škoda Auto. V uplynulých pěti letech působil v oddělení Management komunikace.

Psali jsme
Mylbachrová je mluvčí Pivovarů Staropramen, Šeberle povýšil

×

Orion nasazuje po 9 letech novou vánoční reklamu

Starší článek

Kampaň McDonald’s k výročí revoluce: Místo reklam jen bílé plochy

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, …

Na pozici ředitele investic do skupiny V-Sharp Ventures nastoupil Matej Zabadal (26). Jeho úkolem v novém působišti je především posilovat pozici…
22. 2. 202122. 2. 2021
Lidé

E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Jako nový ředitel e-commerce v Brašnářství Tlustý se chce Michal Krčmář zaměřit na posílení digitální transformace a vytvořit tak…
17. 2. 202117. 2. 2021
Lidé

Grunt v čele digitálních médií CME i TV Nova. Bude rozvíjet …

Daniel Grunt nastupuje do funkce šéfa digitálu (Head of Digital) společnosti CME. Přebírá zároveň roli Petra Krále, ředitele sekce nových médií…
16. 2. 202116. 2. 2021
Lidé

Změny ve Škodě: marketing povede Jahn, do představenstva poprvé …

Členem představenstva pro prodej a marketing automobilky Škoda Auto se od března stane Martin Jahn. Převezme tak funkci Alaina Faveye. Jahn se…
10. 2. 202110. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více