Manažerkou komunikace a tiskovou mluvčí ve společnosti Pivovary Staropramen se stala Denisa Mylbachrová. Pozici Senior Brand Manager značek Staropramen a Braník pro Českou republiku bude zastávat David Šeberle. Nahradil Petru Chovancovou, která se na začátku léta ujala vedení Pardubického pivovaru.
Denisa Mylbachrová do společnosti Pivovary Staropramen nastoupila v roce 2013 a doposud pracovala jako PR manažerka značek. Na pozici Manažerky komunikace a tiskové mluvčí nahradila Pavla Barvíka. Denisa Mylbachrová bude zodpovědná za řízení externí a interní komunikace v České republice. V této oblasti bude spolupracovat s kolegy na Slovensku a v Maďarsku. V roli tiskové mluvčí je hlavním kontaktem pro média a společnost Pivovary Staropramen navíc zastupuje na půdě Českého svazu pivovarů a sladoven jako předsedkyně komunikační komise.
David Šeberle do společnosti Pivovary Staropramen nastoupil v roce 2014 na pozici manažera značek Cool, Sládkova Limonáda a Carling. Od roku 2016 byl součástí týmu Staropramen/Braník, ve kterém působil jako manažer značky Staropramen. Po třech letech dostává příležitost tento tým z pozice Senior Brand Manager značek Staropramen a Braník řídit. Nahradil Petru Chovancovou, která se stala ředitelkou Pardubického pivovaru (Pivovary Staropramen od letošního léta vlastní 89 % akcií). V nové pozici je zodpovědný za strategii a řízení značek Staropramen a Braník na tuzemském trhu.