Mylbachrová je mluvčí Pivovarů Staropramen, Šeberle povýšil

28. 11. 2019 13:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG

Manažerkou komunikace a tiskovou mluvčí ve společnosti Pivovary Staropramen se stala Denisa Mylbachrová. Pozici Senior Brand Manager značek Staropramen a Braník pro Českou republiku bude zastávat David Šeberle. Nahradil Petru Chovancovou, která se na začátku léta ujala vedení Pardubického pivovaru.

Denisa Mylbachrová do společnosti Pivovary Staropramen nastoupila v roce 2013 a doposud pracovala jako PR manažerka značek. Na pozici Manažerky komunikace a tiskové mluvčí nahradila Pavla Barvíka. Denisa Mylbachrová bude zodpovědná za řízení externí a interní komunikace v České republice. V této oblasti bude spolupracovat s kolegy na Slovensku a v Maďarsku. V roli tiskové mluvčí je hlavním kontaktem pro média a společnost Pivovary Staropramen navíc zastupuje na půdě Českého svazu pivovarů a sladoven jako předsedkyně komunikační komise.

David Šeberle do společnosti Pivovary Staropramen nastoupil v roce 2014 na pozici manažera značek Cool, Sládkova Limonáda a Carling. Od roku 2016 byl součástí týmu Staropramen/Braník, ve kterém působil jako manažer značky Staropramen. Po třech letech dostává příležitost tento tým z pozice Senior Brand Manager značek Staropramen a Braník řídit. Nahradil Petru Chovancovou, která se stala ředitelkou Pardubického pivovaru (Pivovary Staropramen od letošního léta vlastní 89 % akcií). V nové pozici je zodpovědný za strategii a řízení značek Staropramen a Braník na tuzemském trhu.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.