Jiří Švancara je novým marketingovým ředitelem Cinema City

6. 11. 2019 15:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Společnost Cinema City se sítí čítající 12 multiplexů a jeden megaplex v Česku, má nového marketingového ředitele. Na tomto postu zaštiťující nejen Českou republiku, ale i Slovensko střídá Roberta Švece od 1. listopadu 2019 Jiří Švancara.

Jiří Švancara působil v marketingu v potravinářském a nápojovém průmyslu, službách a také ve vlastním podnikání. Do Cinema City přichází ze společnosti Heineken, kde působil na pozici Group Brand Manager a odpovídal za projekty v klastru Česká republika, Slovensko a Maďarsko. Před Heinekenem byl součástí marketingového týmu nejprve v Plzeňském Prazdroji, Sodexo a posléze i ve společnosti Kofola.

Do Cinema City přichází s následujícími plány:  „Mým cílem je udělat ze Cinema City nejlepší místo pro sledování filmů v Čechách i na Slovensku. Chci se při tom zaměřit jak na zážitek přímo v kině, tak na proces, který návštěvě kina předchází. Např. věrnostní program nebo systém rezervace a nákupu vstupenek v on-line bych rád zjednodušil.”

Psali jsme
Jana Pečenková povede českou pobočku Grayling, Fecko zůstává

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.