Naveed Gill se stal novým Chief Operating Officerem Mailkitu

7. 10. 2019 11:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Mailkit, tvůrce a provozovatel stejnojmenného nástroje pro rozesílání a správu e-mailingových kampaní, přijala Naveeda Gilla jako nového Chief Operating Officera. Jeho úkolem bude pomoci Mailkitu upevnit pozici na globálním trhu. 

Naveed Gill byl mezi lety 2000-2007 generálním ředitelem českého Tiscali a předtím pracoval jako Country Sales Manager v tuzemské pobočce Xeroxu. V posledních letech se také věnoval podpoře póla v České republice. Založil vůbec první český pólo klub a Českou pólo asociaci.

„Mám radost, že mě Mailkit oslovil. Postarat se o to, aby měla firma za hranicemi Evropy lepší postavení, je pro mě výzva a jasná motivace. Mailkit má profesionální tým a prvotřídní produkt, takže jsem přesvědčený, že se mi podaří pozici Mailkitu na globálním trhu upevnit,” říká k nástupu do Mailkitu Naveed Gill.

„Naveed má obrovské zkušenosti v oblasti managementu a nám je proto ctí, že naši nabídku přijal. Zároveň jsem věděl, že pokud chci, aby s námi spolupracoval, musím před něj postavit opravdovou výzvu,” dodává Jakub Olexa, ředitel společnosti Mailkit.

Mailkit zajišťuje e-mail marketingové služby například pro Škoda Auto, Notino.cz, A3 sport, mediální dům Mafra, společnosti Baťa a Pet Center a řadu marketingových agentur jako např. Etnetera Activate, LHMS či Copy General.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.