Foto: Vít Hutař

Marketing finGOOD řídí Vít Hutař, technologickým ředitelem je Michał Weiser

14. 10. 2019 11:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Crowdfundingová platforma finGOOD prochází v posledních měsících změnami. Jednou z nich jsou nové posily týmu, přičemž pozici nového technologického ředitele zaujal Michał Weiser a pozici marketingového ředitele Vít Hutař.

Michał Weiser pracoval v různých korporacích a má zkušenosti z oblastí big data, cloudu, user-experience nebo front-endu. Jeho současným zaměřením je budování uživatelsky přívětivého prostředí, což plánuje zúročit také v platformě finGOOD. „Možnost vstoupit do finGOOD se objevila v době, kdy jsem si uvědomil, že korporátní život opravdu není pro mě, a protože jsem se ztotožnil s jejími vizemi, šel jsem do toho,“ popisuje Michał Weiser, technologický ředitel (CTO) platformy finGOOD.

Michał Weiser

Novým marketingovým ředitelem (CMO) finGOOD se stal Vít Hutař, který pracoval v online marketingu a od roku 2008 se věnoval několika vlastním e-commerce projektům. „V minulosti jsem sám investoval, ale také jsem o investice žádal, a znám tedy specifika a potřeby obou stran, což mi pomáhá se v tomto prostředí lépe orientovat,“ říká Hutař.

Změny, kterými prochází finGOOD v posledních měsících začaly jmenováním Víta Endlera na pozici výkonného ředitele (CEO). Změny probíhají také na jednatelských pozicích, ze kterých odchází zakladatelé Roman Vyorálek a Marek Galetka, nadále ale zůstávají na pozicích spolumajitelů. Na pozici jednatele naopak nastupuje Tomáš Pešek, rovněž současný spolumajitel.

Foto: Vít Hutař

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.