Jana Náchodská se stala novou PR manažerkou Agrofertu

15. 10. 2019 13:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Do divize komunikace koncernu Agrofert začátkem října nastoupila Jana Náchodská na pozici PR manažerky. Před příchodem do Agrofertu působila čtyři roky jako tisková mluvčí Pojišťovny České spořitelny. Na nové pozici bude mít na starosti především vztahy s médii a projekty externí komunikace.

Jana Náchodská působí v oblasti korporátní komunikace a PR přes deset let. Od roku 2015 zajišťovala externí komunikaci Pojišťovny České spořitelny a zastávala pozici tiskové mluvčí. Předchozí zkušenosti sbírala v PR agenturách PR Konektor a Omnimedia, kde měla na starosti klienty z oblasti financí a průmyslu. Od letošního června je členkou výkonného výboru PR klubu – oborové organizace sdružující PR profesionály.

Psali jsme
Hana Kabourková nastupuje do Bison & Rose

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.