Jan Vobecký se vrací do agenturního světa, získává podíl v DigitalAd

2. 8. 2019 10:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura DigitalAd posiluje nejvyšší vedení. Do agentury přichází Jan Vobecký, který přebírá péči o yield management a zaměří se na strategii a rozvoj internetových aktivit DigitalAd. Stává se, vedle Petra Máchy, druhým jednatelem společnosti.

Hlavním úkolem Jana Vobeckého má být rozšíření portfolia webů zastupovaných DigitalAd a pomoci jim s internetovou strategií, včetně efektivního nastavení a automatické monetizace jejich reklamního prostoru. Tedy s oblastí, ve které se mají uplatnit technologie, které DigitalAd využívá a také zkušenosti, které Vobecký má. V internetovém byznysu působí od roku 1997.

Začínal v agentuře MIA, vedl internetové oddělení vydavatelství Computer Press a v roce 2008 spoluzaložil mediazastupitelství – AdActive. To řídil až do jeho prodeje Vltava Labe Media v roce 2016.

„Jsem rád, že se v DigitalAd zaměřím právě na yield management. Je to pole neomezených možností, stačí mít „ostré nástroje”. Těším se, že na nové pozici využiju moderní technologie i dvacetileté zkušenosti s výsledky tisíců nejrůznějších kampaní,” říká Jan Vobecký.

„DigitalAd má za sebou velmi rychlý růst. Jak v obratu, tak v rozsahu nabízených aktivit. Jsem rád, že návrat Honzy do internetového byznysu bude právě v naší společnosti,” doplňuje Petr Mácha, jednatel DigitalAd

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.