

Jan Vobecký se vrací do agenturního světa, získává podíl v DigitalAd
Agentura DigitalAd posiluje nejvyšší vedení. Do agentury přichází Jan Vobecký, který přebírá péči o yield management a zaměří se na strategii a rozvoj internetových aktivit DigitalAd. Stává se, vedle Petra Máchy, druhým jednatelem společnosti.
Hlavním úkolem Jana Vobeckého má být rozšíření portfolia webů zastupovaných DigitalAd a pomoci jim s internetovou strategií, včetně efektivního nastavení a automatické monetizace jejich reklamního prostoru. Tedy s oblastí, ve které se mají uplatnit technologie, které DigitalAd využívá a také zkušenosti, které Vobecký má. V internetovém byznysu působí od roku 1997.
Začínal v agentuře MIA, vedl internetové oddělení vydavatelství Computer Press a v roce 2008 spoluzaložil mediazastupitelství – AdActive. To řídil až do jeho prodeje Vltava Labe Media v roce 2016.
„Jsem rád, že se v DigitalAd zaměřím právě na yield management. Je to pole neomezených možností, stačí mít „ostré nástroje”. Těším se, že na nové pozici využiju moderní technologie i dvacetileté zkušenosti s výsledky tisíců nejrůznějších kampaní,” říká Jan Vobecký.
„DigitalAd má za sebou velmi rychlý růst. Jak v obratu, tak v rozsahu nabízených aktivit. Jsem rád, že návrat Honzy do internetového byznysu bude právě v naší společnosti,” doplňuje Petr Mácha, jednatel DigitalAd
Podobné zprávy


Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška


Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku


Adama Kolesu vystřídal ve vedení Mallpay Richard Kotrlík

