Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Jan Vobecký se vrací do agenturního světa, získává podíl v DigitalAd

Redakce MAM2. 8. 20192. 8. 2019

Agentura DigitalAd posiluje nejvyšší vedení. Do agentury přichází Jan Vobecký, který přebírá péči o yield management a zaměří se na strategii a rozvoj internetových aktivit DigitalAd. Stává se, vedle Petra Máchy, druhým jednatelem společnosti.

Hlavním úkolem Jana Vobeckého má být rozšíření portfolia webů zastupovaných DigitalAd a pomoci jim s internetovou strategií, včetně efektivního nastavení a automatické monetizace jejich reklamního prostoru. Tedy s oblastí, ve které se mají uplatnit technologie, které DigitalAd využívá a také zkušenosti, které Vobecký má. V internetovém byznysu působí od roku 1997.

Začínal v agentuře MIA, vedl internetové oddělení vydavatelství Computer Press a v roce 2008 spoluzaložil mediazastupitelství – AdActive. To řídil až do jeho prodeje Vltava Labe Media v roce 2016.

„Jsem rád, že se v DigitalAd zaměřím právě na yield management. Je to pole neomezených možností, stačí mít „ostré nástroje”. Těším se, že na nové pozici využiju moderní technologie i dvacetileté zkušenosti s výsledky tisíců nejrůznějších kampaní,” říká Jan Vobecký.

„DigitalAd má za sebou velmi rychlý růst. Jak v obratu, tak v rozsahu nabízených aktivit. Jsem rád, že návrat Honzy do internetového byznysu bude právě v naší společnosti,” doplňuje Petr Mácha, jednatel DigitalAd

Zavřít reklamu

Zuzana Čechová: Erudovaný fanoušek má cenu zlata – zaměstnejte jej!

Starší článek

Marek Tesař: Fotbalové kluby nemají vizi a nechají si ničit svůj produkt

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Liška v agentuře ze skupiny Publicis Groupe působí čtvrtým rokem. V nově vytvořené pozici se zaměří na zvýšení efektivity.
27. 6. 202227. 6. 2022
Lidé

Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku

Společnost Binance posiluje marketingové aktivity a rozšiřuje tým. Novým manažerem pro Českou republiku byl jmenován Matt Okša.
20. 6. 202220. 6. 2022
Lidé

Adama Kolesu vystřídal ve vedení Mallpay Richard Kotrlík

Od června je novým CEO fintechové služby Mallpay Richard Kotrlík. Ve funkci nahradil Adama Kolesu, který po čtyřech letech pozici opouští.  
17. 6. 202217. 6. 2022
Lidé

O růst a rozvoj byznysu Marketupu se stará Milan Kubát

Kubát přišel z agentury Taste a posílil seniorní vedení, které se Marketup chystá brzy ještě rozšiřovat.
17. 6. 202217. 6. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Šéfem Mall Group bude Jakub Střeštík, Jan Hanuš odchází
Škoda Auto posiluje. Ze Samsungu přichází Tereza Vránková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.