Foto: Libor Fojtík

Miloš Čermák opouští vydavatelství Economia

20. 2. 2019 16:02

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Čermák bude pro Hospodářské noviny nadále psát texty. V čele iHned.cz ho nahradí Filip Černý.

Web Hospodářských novin iHNed.cz bude mít nového šéfredaktora. Od 1. března ho povede Filip Černý, dosavadní šéf multimediálního hubu Economie. „Hlavním úkolem Filipa a jeho týmu bude rozvíjet na iHNedu projekt placeného obsahu,“ uvedla ředitelka redakcí Zuzana Kleknerová.

Miloš Čermák, dosavadní šéfredaktor iHNed.cz, z firmy po dohodě šesti letech odchází. Do Hospodářských novin bude od března přispívat jako externí spolupracovník. Páteční suplement Hospodářských novin magazín Ego!Hospodářských novin po Čermákovi přebírá Irena Jirků. „Miloš Čermák je vynikající autor a jako s vynikajícím autorem s ním chceme i nadále spolupracovat. Čtenáři tedy o jeho texty nepřijdou,“ vysvětlila Kleknerová.

Filip Černý pracuje v Economii od září 2017. V minulosti působil jako investigativní reportér v pořadu Reportéři ČT, byl hlavním editorem pořadu Události a Události, komentáře. Vedl redakce nových médií České televize a byl šéfredaktorem on-line zpravodajství ČT24. Získal řadu novinářských cen, například Novinářskou křepelku či televizní cenu Elsa.

Filip Černý

Není to jediná změna, která se ve vydavatelství děje. Na konci ledna vlastník vydavatelství Economia Zdeněk Bakala a jeho žena Michaela opustily statutární orgány firmy.  Z firmy také odešel ředitel redakcí Vladimír Piskáček.

Foto: Libor Fojtík

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.