Foto: Coca-Cola HBC Česko a Slovensko

Marek Skysľak se stal obchodním ředitelem Coca-Cola HBC Česko a Slovensko

21. 1. 2019 15:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko má nového obchodního ředitele. Na klíčovou pozici přichází Marek Skysľak, který posledních šest let působil jako výkonný ředitel společnosti Procter&Gamble pro ČR a Slovensko.

Nový obchodní ředitel Coca-Cola HBC Česko a Slovensko Marek Skysľakzačal kariéru ve společnosti Procter&Gamble, kde strávil téměř 19 let. Začal jako oblastní account manager pro západní Slovensko, čtyři roky strávil v Maďarsku na regionálních pozicích a postupně se vypracoval až na obchodního ředitele pro Slovensko v roce 2009 a o tři roky později na pozici výkonného ředitele pro ČR a Slovensko.

„Jsem velmi rád, že moje pracovní kariéra bude pokračovat právě ve společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko. Připojuji se k firmě v období jejího dynamického růstu, kdy těží z investic realizovaných v posledních dvou letech. Chci využít své zkušenosti z velké nadnárodní společnosti v lokálním prostředí a mým přáním je vybudovat a vést silný tým, posílit spolupráci s našimi partnery a růst našeho byznysu,“ říká Marek Skysľak.

Společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko je členem skupiny Coca-Cola HBC (Hellenic Bottling Company), působící ve 28 zemích Evropy, Asie a Afriky. Je výrobcem a prodejcem komplexního portfolia nealkoholických nápojů společnosti Coca-Cola ve všech kategoriích (vyrábí, distribuuje a prodává sycené nealkoholické nápoje Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Coca-Cola Cherry Zero, Coca-Cola Vanilla, Fanta, Sprite, Kinley, balené a ochucené balené vody Bonaqua, Römerquelle a Smartwater, džusy a ovocné nápoje Cappy+, Cappy, Cappy Ice fruit a Cappy Junior, ledové čaje FUZETEA, nápoje rostlinného původu AdeZ, ledové kávy illy, sportovní nápoje Powerade a energetické nápoje Burn a Monster). Téměř 200 variant výrobků ze závodu v Praze-Kyjích míří až do dvaceti zemí.

Foto: Coca-Cola HBC Česko a Slovensko

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.