Foto: Emco

Jahoda už neřídí marketing firmy Emco, nahradil ho Varhánek

13. 11. 2018 11:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Potravinářská firma Emco oznámila změnu na pozici marketingového ředitele. V posledních třech letech jím byl syn zakladatele společnosti Martin Jahoda, ten se ale bude nově věnovat řízení exportu.

Marketing tak má nyní na starosti Kamil Varhánek (na snímku). Dosud byl brand manažerem největší produktové kategorie Mysli.

„Mým cílem je posílit pozici značky Emco jako lídra trhu cereálií v Čechách a na Slovensku, úspěšně vstoupit do nových produktových segmentů a kontinuálně budovat značku Emco na zahraničních trzích,“ uvádí Varhánek.

Foto: Emco

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.