Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: STRV
Lidé

Šemelák povede marketing STRV pro americký trh

Redakce MAM30. 10. 201830. 10. 2018

Česká technologická a softwarová společnost STRV najala marketéra pro americký trh. Stal se jím Milan Šemelák, který má zkušenosti s budováním značek z Evropy, USA i Asie. Jeho úkolem je posunout vnímání značky na americkém trhu a přispět k jejímu rychlejšímu růstu.

Šemelák přichází z agentury Oliver, kde působil v Londýně jako chief disruption officer. Pracoval pro značky jako je Google, Axa, Starbucks, Unilever, Adidas nebo operátor O2. Právě pro poslední zmíněnou firmu vybudoval v květnu 2014 společně s Michalem Nýdrlem kreativní agenturu pro český a slovenský trh. Jako kreativní ředitel a ředitel pro značku ve firmě působil do května 2016.

Před lety začínal jako copywriter. Ve VCCP se dva roky staral o strategii a inovace různých středoevropských značek.

Kromě STRV působí Šemelák jako ředitel strategie ve startupovém inkubátoru UP21 a společně s Vítkem Šubertem založil v letošním roce konzultantskou společnost Unicorn Attacks, která spojuje rychlost startupů s možnostmi a velikostí korporací.

„V případě STRV mě inspiruje jejich kuráž oslovovat velké americké značky, jejich technologický nadhled a schopnost vést firmu, kde hlavní motivace jsou výsledky a svoboda. Rád bych využil těchto předností a více je aplikoval do značky a marketingové strategie tak, aby se STRV stalo globálně silným hráčem, který díky technologiím má opravdový vliv na byznys a společnost,“ komentuje svůj nástup.

„V první fázi se zaměřím na definici značky a také na vybudování schopného marketingového týmu,“ naznačil své nejbližší plány.

×

S Evropou 2 nakupovalo ve Fashion Areně 20 tisíc lidí

Starší článek

Tesco otevřelo nový typ prodejny, sousedský obchod

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více