Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: STRV
Lidé

Šemelák povede marketing STRV pro americký trh

Redakce MAM30. 10. 201830. 10. 2018

Česká technologická a softwarová společnost STRV najala marketéra pro americký trh. Stal se jím Milan Šemelák, který má zkušenosti s budováním značek z Evropy, USA i Asie. Jeho úkolem je posunout vnímání značky na americkém trhu a přispět k jejímu rychlejšímu růstu.

Šemelák přichází z agentury Oliver, kde působil v Londýně jako chief disruption officer. Pracoval pro značky jako je Google, Axa, Starbucks, Unilever, Adidas nebo operátor O2. Právě pro poslední zmíněnou firmu vybudoval v květnu 2014 společně s Michalem Nýdrlem kreativní agenturu pro český a slovenský trh. Jako kreativní ředitel a ředitel pro značku ve firmě působil do května 2016.

Před lety začínal jako copywriter. Ve VCCP se dva roky staral o strategii a inovace různých středoevropských značek.

Kromě STRV působí Šemelák jako ředitel strategie ve startupovém inkubátoru UP21 a společně s Vítkem Šubertem založil v letošním roce konzultantskou společnost Unicorn Attacks, která spojuje rychlost startupů s možnostmi a velikostí korporací.

„V případě STRV mě inspiruje jejich kuráž oslovovat velké americké značky, jejich technologický nadhled a schopnost vést firmu, kde hlavní motivace jsou výsledky a svoboda. Rád bych využil těchto předností a více je aplikoval do značky a marketingové strategie tak, aby se STRV stalo globálně silným hráčem, který díky technologiím má opravdový vliv na byznys a společnost,“ komentuje svůj nástup.

„V první fázi se zaměřím na definici značky a také na vybudování schopného marketingového týmu,“ naznačil své nejbližší plány.

Zavřít reklamu

S Evropou 2 nakupovalo ve Fashion Areně 20 tisíc lidí

Starší článek

Tesco otevřelo nový typ prodejny, sousedský obchod

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech

Společnost MultiSport Benefit po více než 10 letech změnila generálního ředitele v České republice. Nově tak na místo CEO nastupuje Miroslav Rech. Jeho…
10. 8. 202210. 8. 2022
Lidé

Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Po devíti letech ve vedení společnosti GSK přebírá Jourdren řízení veškerých obchodních aktivit Orkly v Česku, Maďarsku a na Slovensku.
9. 8. 20229. 8. 2022
Lidé

Kreativní ředitelkou World of Online je Markéta Tomanová

Kreativu pro marketingovou agenturu World of Online (WOO) od července vede Markéta Tomanová, která dříve působila v agenturách VCCP, C3 nebo Mark BBDO.
9. 8. 20229. 8. 2022
Lidé

Jan Hanuš míří z Mall Group šéfovat topenářskému startupu Woltair

Po roce a půl, kdy byl generálním ředitelem Mall Group a pomohl zlepšit ekonomické ukazatele před prodejem skupiny polskému Allegru odchází Jan Hanuš do…
5. 8. 20227. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novou generální ředitelkou McDonald’s pro ČR a SR je Yuliya Badritdinova
Martin Králík novým CEO mediální divize Mind2Flo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.