Foto: FYI Prague

Hana Hemerková a Monika Hovadíková posílily obchodní tým Košíku

13. 9. 2018 19:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

E-shop s potravinami Košík.cz oznámil další posily, tentokrát do obchodního týmu. Na pozici vedoucí nákupu nastupuje Hana Hemerková, novou supply chain manažerkou se stane Monika Hovadíková. Obě mají mnoholeté zkušenosti z retailu i on-line FMCG.

Hana Hemerková bude zodpovědná za kompletní skladbu sortimentu e-shopu. V minulosti působila na totožné pozici v Kauflandu, Intersparu nebo Penny Marketu, on-line FMCG pak necelé tři roky rozvíjela v Rohlík.cz.

Do kompetence Moniky Hovadíkové bude spadat optimalizace zásobování a správa skladových zásob pro celý e-shop. Hovadíková v minulosti působila na stejných pozicích ve Slevomatu a e-shopu Rohlík.cz.

Foto: FYI Prague

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.