4. Josef Klíma opouští Primu, přechází ke konkurenci

4. 6. 2018 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Televize Prima oznámila, že od podzimu už nebude pokračovat reportážní pořad „Očima Josefa Klímy“. „Tvůrčí tým v čele se mnou se po více než čtyřleté plodné spolupráci rozhodl své působení na Primě ukončit. Děkuji vedení za spolupráci a příležitost,“ oznámil novinář Klíma. Společně se svými nejbližšími spolupracovníky se chystá nastoupit do konkurenční stanice. Známý žurnalista neuvedl, která to bude, ale podle serveru Expres.cz rozšíří řady reportérů TV Seznam. Ve stejnou dobu televize oznámila, že po skoro deseti letech skončí i s natáčením dalšího oblíbeného formátu, gastronomické show Ano, šéfe! Na rozdíl od Klímy ale její hlavní představitel Zdeněk Pohlreich spolupráci se stanicí nepřerušuje. Objeví se v jiném pořadu. Podle generálního ředitele Primy je ostatně Pohlreich „rodinným stříbrem“ televize.

Josef Klíma se odstřihává od Primy, od podzimu bude v barvách jiné stanice.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.