Lukáš Tomek
šéfredaktor deníku Sport, Ringier Axel Springer CZ
S jakou myšlenkou jste včera uléhal?
Že bych ten film rád dokoukal, ale asi usnu.
Co vás dnes ráno napadlo jako první?
Co to voní?
Co na lidech milujete?
Smysl pro humor, dobrosrdečnost a nápaditost. A protože mám rád sport, tak vlastně i soutěživost.
Kolik jste dnes už viděl reklam? Která byla nejlepší?
Hodně. Ale většinou to byla hrozná nuda, vlastně si žádnou zpětně nevybavím.
První věc, kterou jste si za své peníze koupil?
LP Masopust od skupiny Nerez. Do dneška tu desku mám a pořád se mi líbí.
Znechutila vám nějaká reklama komunikovaný produkt?
Nepovedená byla reklama na Vodafone s Karlem Heřmánkem. Mělo to být vtipný, ale bylo to smutný. Nicméně znechutit je až příliš silné slovo.
Zažilo už Česko zlaté časy reklamy? Nebo teprve přijdou?
V novinách ano, v digitálních médiích teprve přijdou.
V jaké poloze čtete časopis Marketing & Media?
Převážně vsedě a trochu ve spěchu.