Lukáš Tomek

24. 2. 2014 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Lukáš Tomek

šéfredaktor deníku Sport, Ringier Axel Springer CZ


S jakou myšlenkou jste včera uléhal?

Že bych ten film rád dokoukal, ale asi usnu.


Co vás dnes ráno napadlo jako první?

Co to voní?


Co na lidech milujete?

Smysl pro humor, dobrosrdečnost a nápaditost. A protože mám rád sport, tak vlastně i soutěživost.


Kolik jste dnes už viděl reklam? Která byla nejlepší?

Hodně. Ale většinou to byla hrozná nuda, vlastně si žádnou zpětně nevybavím.


První věc, kterou jste si za své peníze koupil?

LP Masopust od skupiny Nerez. Do dneška tu desku mám a pořád se mi líbí.


Znechutila vám nějaká reklama komunikovaný produkt?

Nepovedená byla reklama na Vodafone s Karlem Heřmánkem. Mělo to být vtipný, ale bylo to smutný. Nicméně znechutit je až příliš silné slovo.


Zažilo už Česko zlaté časy reklamy? Nebo teprve přijdou?

V novinách ano, v digitálních médiích teprve přijdou.


V jaké poloze čtete časopis Marketing & Media?

Převážně vsedě a trochu ve spěchu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.