Martin Linhart

10. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Martin Linhart

PR manažer, Ford Motor Company

1. S jakou myšlenkou jste včera uléhal?

To už je jedna? To jsem zase nic nestihl!

2. Co vás dnes ráno napadlo jako první?

Jestli po záplavách neotevřeli Strakonickou, tak budu v kanceláři zase pozdě.

3. Co na lidech milujete?

Že nejsou černobílí, že je každý jiný a že i v tom největším grázlovi bývá něco dobrého.

4. Kolik jste dnes už viděl reklam? Která byla nejlepší?

Víc, než bych chtěl. Žádná, všechny mě zdržovaly od videí na internetu.

5. Znáte někoho, kdo žije ve stylu emo?

Ne.

6. První věc, kterou jste si koupil za své?

Soupravu vláčků TT v patnácti letech. Bavily mě asi půl roku.

7. Znechutila vám nějaká reklama komunikovaný produkt?

Nesporně. Kdybych si teď zakládal účet, určitě by to nebylo u té banky, co používá šot s padajícími zápasníky sumo. Tam musí něco být v nepořádku.

8. Zažilo už Česko zlaté časy reklamy? Nebo teprve přijdou?

Kéž by přišly!

10. V jaké poloze čtete časopis Marketing & Media?

Vsedě. Většinou na místě, kde jsem úplně sám a kde je naprostý klid. Mám to ještě rozebírat?

 

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.