Jan Bárta

3. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Jan Bárta

business & marketing director SPGroup, Slavia pojišťovna

1. S jakou myšlenkou jste včera uléhal?

Že mě čeká týden na ledovci a potom týden na plachetnici a nemůžu se dočkat.

2. Co vás dnes ráno napadlo jako první?

Kde to jsem?

3. Co na lidech milujete?

Psy.

4. Kolik jste dnes už viděl reklam? Která byla nejlepší?

Milion. V prezentaci nultého čísla elektronického časopisu pro tablety – inzerci Moto Guzzi.

5. Z čeho máte momentálně strach?

Že nebude léto.

6. První věc, kterou jste si za své peníze koupil?

Letenku do USA.

7. Znechutila vám nějaká reklama komunikovaný produkt?

Ne, ale znechucuje mě pravidelně názor na reklamu.

8. Zažilo už Česko zlaté časy reklamy? Nebo teprve přijdou?

Ve smyslu rýžování ano a již se nebudou opakovat. V dobrém slova smyslu ale doufám, že zažije.

9. Investoval jste v poslední době do něčeho luxusního?

Do vinného sklípku.

10. V jaké poloze čtete časopis Marketing & Media? Vsedě.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení