Michal Kroupa
Michal Kroupa
ředitel Ogilvy Interactive
1. S jakou myšlenkou jste včera uléhal?
S myšlenkou na víkendový výstup na Wildspitze.
2. Co vás dnes ráno napadlo jako první? Jít běhat či nejít běhat. To je oč tu běží. 3. Jste optimista, nebo pesimista?
Rozhodně optimista, držím se pohledu Churchila. Pesimista vidí překážky v každé příležitosti, optimista vidí příležitosti v každých překážkách.
4. Co na lidech milujete?
Nápady, schopnost chápat věci v kontextu, analytické myšlení. A vlastní iniciativu. Pasivita zabíjí!
5. Jakou knihu jste nikdy nedočetl, ač jste se několikrát snažil?
Americké manažerské příručky obecně. Fascinuje mne, že na 500 stránkách je často informace, která by se vešla do 20stránkové brožury. Vlastně mne napadá, že obdivuji lidi, kteří tyto knihy dočtou.
6. O co jste se naposledy pohádal?
Velmi nekonstruktivně jsem se pohádal s průvodčím o tom, co znamená pojem zákazník můj pán.
7. Zažilo už Česko zlaté časy reklamy?
Zlaté časy nikdy nebyly a nikdy nebudou. Byly časy více nakloněny určitému typu reklamy. Ale univerzálně to říct nejde.
8. Váš nejhorší zlozvyk?
Netrpělivost a občasná nedochvilnost.
9. Pracujete přesčas? Proč?
Nemám v kanceláři ani štípačky, ani sirénu oznamující konec pracovní doby. Navíc s Blackberry mám práci pořád v kapse. Práce končí přesně v čase, když je hotová.
10. Investoval jste v poslední době do něčeho luxusního?
Koupil jsem si novou luxusní florbalovou hokejku. Před časem podobně luxusní rukavice na box. Rukavice leží doma ve skříni, “florbalka” byla venku zatím jen jednou.
11. V jaké poloze čtete časopis Marketing & Media?
Z nedočkavosti vestoje u přihrádky, kam mi každé pondělí chodí.