Martin Batovec

16. 4. 2012 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Martin Batovec

vedoucí GRP a kabelového prodeje, CET 21.

1. S jakou myšlenkou jste včera uléhal?

Kdy jsem měl naposledy dovolenou?

2. Co vás dnes ráno napadlo jako první?

Proč se mi zase chce nejvíc spát v momentě, kdy musím vstávat.

3. Jste optimista, nebo pesimista? Svůj výběr zdůvodněte?

Optimista, vždy může být hůř a člověk nikdy neví, kolik má vyměřeného času…

4. Co na lidech milujete?

Když mě dokážou rozesmát.

5. Kolik jste dnes už viděl reklam? Která byla nejlepší?

Je 9:00, takže pouze billboard na dámské prádlo – jednoduchý, efektní, sexy (cesta do práce byla na moment příjemnější).

6. Z čeho máte momentálně strach?

Naštěstí z ničeho, ten přijde většinou až těsně před malérem.

7. První věc, kterou jste si za své peníze koupil?

V té době (80. léta) asi nejlepší a zároveň nejdražší tenisové rakety Kneissl (ty rakety za ty peníze rozhodně stály).

8. Jakou knihu jste nikdy nedočetl, ač jste se několikrát snažil? Ottův slovník naučný. 9. Znechutila vám nějaká reklama komunikovaný produkt?

Tak velký vliv na mě reklama nemá, i kdyby se mi vysloveně nelíbila, neovlivnilo by to můj postoj, názor, hodnocení daného produktu.

8. Zažilo už Česko zlaté časy reklamy? Nebo teprve přijdou?

Jde o úhel pohledu, nepochybně máme boom reklamy v devadesátých letech již za sebou, zároveň nás čeká větší, sofistikovanější zacílení na spotřebitele při využití jak stávajících, tak dalších komunikačních kanálů, takže z tohoto pohledu nás čeká ještě zajímavé období…

9. Investoval jste v poslední době do něčeho luxusního?

Pokud jde o hmotné věci, tak do doplňků od Porsche Design.

10. V jaké poloze čtete časopis Marketing & Media?

Většinou ve stoje a v kanceláři.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.