Proč se mi zase chce nejvíc spát v momentě, kdy musím vstávat.
3. Jste optimista, nebo pesimista? Svůj výběr zdůvodněte?
Optimista, vždy může být hůř a člověk nikdy neví, kolik má vyměřeného času…
4. Co na lidech milujete?
Když mě dokážou rozesmát.
5. Kolik jste dnes už viděl reklam? Která byla nejlepší?
Je 9:00, takže pouze billboard na dámské prádlo – jednoduchý, efektní, sexy (cesta do práce byla na moment příjemnější).
6. Z čeho máte momentálně strach?
Naštěstí z ničeho, ten přijde většinou až těsně před malérem.
7. První věc, kterou jste si za své peníze koupil?
V té době (80. léta) asi nejlepší a zároveň nejdražší tenisové rakety Kneissl (ty rakety za ty peníze rozhodně stály).
8. Jakou knihu jste nikdy nedočetl, ač jste se několikrát snažil? Ottův slovník naučný. 9. Znechutila vám nějaká reklama komunikovaný produkt?
Tak velký vliv na mě reklama nemá, i kdyby se mi vysloveně nelíbila, neovlivnilo by to můj postoj, názor, hodnocení daného produktu.
8. Zažilo už Česko zlaté časy reklamy? Nebo teprve přijdou?
Jde o úhel pohledu, nepochybně máme boom reklamy v devadesátých letech již za sebou, zároveň nás čeká větší, sofistikovanější zacílení na spotřebitele při využití jak stávajících, tak dalších komunikačních kanálů, takže z tohoto pohledu nás čeká ještě zajímavé období…
9. Investoval jste v poslední době do něčeho luxusního?
Pokud jde o hmotné věci, tak do doplňků od Porsche Design.
10. V jaké poloze čtete časopis Marketing & Media?
Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.
Souhlas s cookies
Abychom vám poskytli co nejlepší uživatelský zážitek, používáme na webu cookies pro jeho základní funkce, analytiku a personalizaci reklamy. Používáním webu s tím souhlasíte.
Funkční cookies
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické cookies
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové cookies
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.