Gabriela Hrubá

22. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

running brand manager, Nike

Co vás dnes napadlo jako první?

Už? A teprve úterý.

S jakou myšlenkou jste včera uléhala?

Bolely mě po běhání nohy, takže jsem asi přemýšlela, jak budu zítra chodit.

Co na lidech milujete?

Optimismus a upřímnost.

Kolik jste dnes už viděla reklam? Která byla nejlepší?

Byla jich spousta. Sleduji billboardy na pražské magistrále… Baví mě megaboard s reklamou na Dove… s pánem ve sprše :-).

Z čeho máte momentálně strach?

Z toho, že bude 3. 9. pršet.

První věc, kterou jste si za své peníze koupila?

To si nepamatuji… většinou mám plán, jak utratit peníze ještě dřív, než je vydělám.

Váš nejhorší zlozvyk?

Třídění knih podle barev.

Která slova byste ráda používala častěji?

„NE“.

Kterou knihu jste nikdy nedočetla?

Bibli, ale tady bych asi spíš řekla, že jsem ji zatím nedočetla, je to podle mě kniha na celý život.

Znechutila vám nějaká reklama produkt?

Ano, je jich hodně, ale jednu si pamatuji asi nejvíc, byl to Head and Shoulders, reklama s lupy se mi tak nelíbí, že i kdybych je měla, tak si tento šampon nekoupím.

Nejhorší prezentace, kterou jste slyšela?

Bohužel jich bylo spousta, ale špatné věci raději rychle zapomínám.

Zažilo už Česko zlaté časy reklamy?

Těžko říct, co lze brát za zlaté časy… podle mě jsou zlaté časy skoro pořád.

Pracujete přesčas?

Ano, sice nerada, ale jinak to při mé práci nejde.

V jaké poloze čtete Marketing & Media?

Většinou u stolu při jídle.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.