Petr Lešek

11. 10. 2010 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Petr, Lešek, account director, Mather Activation

1. S jakou myšlenkou jste včera uléhal?

Ty křupky už jsem fakt neměl jíst.

2. Váš nejhorší zlozvyk?

Půlnoční křupky.

3. Pracujete přesčas? Proč?

Nikdy. V naší pracovní smlouvě totiž slovo přesčas neexistuje.

4. Jakou knihu jste nikdy nedočetl? „Jak se stát úspěšným manažerem.“

5. Jaká reklama vám znechutila produkt?

XXX Lutz TATATATA.

6. Z čeho máte momentálně strach?

Že si moje odpovědi opravdu někdo přečte.

7. Co na lidech milujete?

Jejich nápady.

8. Jste optimista, nebo pesimista? Optimista. Nemám rád negativní myšlení.

9. Co vás dnes ráno napadlo jako první?

S křupkami už nadobro končím.

10. V jaké poloze čtete časopis Marketing & Media?

Rád bych vleže, ale to se mi zatím nikdy nepovedlo.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.