Společnost

9. 8. 2010 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Turnaj POS Media CR| Beachklub Praha Pankrác

 

Družstvo společnosti Henkel vyhrálo v beach-volejbalovém turnaji, kterého se účastnilo celkem 100 zástupců přímých klientů a mediálních agentur. Na snímku vpravo jsou zástupci POS Media CR Danou Bělouškovou a Emilem Kováčem.

Tým Kraft Foods získal druhé místo.

Na třetím místě skončil v turnaji L’Oréal.

Michaela Löblová z POS Media CR ve společnosti Pavlíny Miklové z Colgate Palmolive a Markéty Haraldsson-Petrů z Nestlé PetFood.

Manažeři a manažerky ze společnosti Stock Plzeň-Božkov pojali svoji účast na turnaji v námořnickém duchu.

Volejbal si zahrál také Aleš Trepka, generální ředitel I.D.C. Praha

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.