Společnost

17. 5. 2010 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

DEKO Stylists‘ show | Akademie L’Oréal Professionel

Julie Spurná, PR&Event manažerka Salonu Petra Měchurová, spolu s Annou Lenerovou a Violou Fetisovou.

Anna Lenerová, PR manažerka televizní stanice Deko, hned vedle zakladatelka značky FashionCoach Viola Fetisová a zcela napravo Milan Dočkal, manažer Salonu Petra Měchurová.

 

Graphic Design Final Show Prague College | Galerie AF BKK Praha

Lucie Drahoňovská, absolventka oboru BA Graphic Design, se svou závěrečnou prací.

Studenti a absolventi grafického designu Prague College.

Párty žvýkaček Wrigley’s "5", La Fabrika

Alexandra Hulíková, group brand manager Wrigley, a Erik Šidlák, client service director agentury Promotion Factory ČR, která akci zajišťovala.

Na akci se bavili zástupci klienta, obchodní partneři, lidé ze spolupracujících agentur.

Petr Bednář, marketing director Wrigley, spolu s Leošem Marešem představují hostům novou značku žvýkaček "5".

Sandra Hlavová, client service manager Promotion Factory ČR (uprostřed), s kolegy.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.