Společnost

8. 3. 2010 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Vyhlášení cen Louskáček 2009 | Klub SaSaZu

Nejvyšší agenturní ocenění Gran Prix přebíral za agenturu Kaspen/Jung von Matt Zdeněk Kašpar. Cenu získal Kaspen za práci na kampani pro značku Pardál.

Tereza Svěráková, kreativní ředitelka Leagas Delaney, byla na pódiu několikrát. Její agentura získala osm ocenění.

Tým Mark/BBDO přebíral skupinově dvě ceny v kategorii Webistes / Microsites: Andrej Štuk, associate creative director, Leon Sverdlin, creative manager, Ondřej Souček, copywriter, Roman Hynek, art director, Martin Kermes, new media director, Dragan Pasovsky – copywriter.

Prostřední křídlo poroty: Antonín Parma z Nydrle Digital, Jean Remy von Matt, ředitel Jung von Matt, Lucie Čadilová, ředitelka Pražského domu v Bruselu, a Eda Kauba, předseda poroty.

Levé křídlo poroty: Petr Vlasák, kreativní ředitel Comtechu, David Suda z Mark/BBDO, Pavel Friš, copywriter Euro RSCG, a Peter Kornberg, kreativní ředitel Euro RSCG Digital.

Hlouček Mark/BBDO: Petr Topinka, director, Vladimíra Korbelová, group account director, a Martin Kermes, new media director.

Focení či fotoaparátu Richarda Stiebitze, kreativního ředitele Wundermannu (vpravo), se směje Pavel Friš z Euro RSCG (vlevo) a Petr Vlasák z Comtechu.

Stůl Mather: Martina Hrušková, senior media manager, Kateřina Hučková, media manager, Kryštof Rössler, senior account manager, a Jiří Langpaul, creative manager.

Miro Lukáč, ředitel Fabriky, s Josephem Alim Tehranianem z Mather Advertures, jenž byl členem digitální části poroty Louskáčka.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.