Jana Kubištová

1. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jana Kubištová, vedoucí oddělení marketingu, Budějovický Budvar

1. Vaše první práce?
Uklízečka v úpravně uranu MAPE Mydlovary (bylo mi 15 let a podle slov mého tatínka bylo právě na čase poznat, jak chutná práce).

2. Vaše přezdívka? Jak jste k ní přišla?
Ovečka. (Důvod je zřejmý z fotografie, s povahou to nemá nic společného.)

3. Oblíbená značka?
Budweiser Budvar!

4. Co dělá skvělou reklamu?
Umění nedělat reklamu.

5. Váš nejhorší zlozvyk?
Absence vnitřní cenzury.

6. Jak relaxujete?
Miluji ticho i hard&heavy, zbožňuji čokoládu a vůni marcipánu.

7. Které slovo používáte nejčastěji?
"Asi."

8. Co na lidech nenávidíte?
Pokrytectví a neomalenost, pohodlnost myslet, netoleranci.

9. Na který kanál přepnete, když jde reklama?
Nepřepínám.

10. Jakou právě čtete knihu?
"Oněgin byl Rusák"… vlastně jsem teprve u obálky.

11. Vaše motto?
Hlavou zeď prorazíš.

12. Proč čtete časopis Marketing & Media?
To přece nejde jej nečíst!

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.