Damir Duraković

15. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

1. Vaše první práce?

Account executive v MEMRB RTS (podobné tomu, co dělal Chandler Bing ze seriálu "Přátelé", než se z něj stal copywriter).

2. Oblíbená značka?

Kromě Korunní, se kterou žiji ve šťastném manželství, je to Stella Artois.

3. Co dělá skvělou reklamu?

Hlava a srdce použité ve správném poměru. A samozřejmě Petr Vlasák a jeho tým.

4. Jak relaxujete?

Četbou, popíjením vína a sledováním seriálu "The Big Bang Theory".

5. Na který kanál přepnete, když jde reklama?

Nepřepínám. Fascinuje mě těch pár skvělých kousků, které se mezi nimi vždy najdou, a banalita ostatních.

6. Můžete udělat zázrak. Jaký uděláte?

ČR dostane moře a středozemní klima!

7. Proč čtete časopis Marketing & Media?

Protože nastavuje zrcadlo zvláštnímu živočišnému druhu "Homo Commercialis".

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.