Odhalení

6. 9. 2004 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.


Vladimír Tuka, ředitel ČSOB Pojišťovny pro region Praha

1. Vaše první práce?
Brigády v zemědělství.

2. Vaše přezdívka a jak vznikla?
S ohledem na jméno se mi dostávalo přezdívek Tučňák nebo Tukan.

3. Oblíbená značka (brand)?
Je těžké hovořit o nějaké obecně oblíbené značce. Snad kvůli barvám a kompozici se mi líbí AXA.

4. Co dělá skvělou reklamu?
Skvělá reklama je taková reklama, kterou bych chtěl vidět a slyšet znovu.

5. Jak vypadá den v pekle?
To netuším ani v nejmenším.

6. Co byste namaloval na prázdnou zeď?
Nic. I prázdnota má své kouzlo.

7. Oblíbená slovní fráze?
Snad otázky „proč?“ a „opravdu?“.
Vyhýbám se přílišnému opakování stejných výrazů.

8. Jak dlouho denně telefonujete?
Hodiny. Určitě o moc déle, než se to líbí mému osobnímu rozpočtu.

9. Nejoblíbenější místo na světě?

Neznám svět natolik, abych si mohl dovolit určit jen jedno místo.

10. Váš oblíbený hokejista?

Hlinka, Holíkové.

11. Můžete udělat zázrak. Jaký uděláte?
Aby lidé uměli respektovat sami sebe a tím i druhé. Tak bude více pohody, klidu a normálního lidského štěstí.

12. Jak často si berete kravatu?
Téměř denně, vyjma víkendů.

13. Proč čtete časopis Marketing & Media?
Čtu ho tak málo, že ani nevím. Měl bych to změnit. Vybavuji si, že mě zaujala různá srovnání, recenze na běžící reklamy, obsahoval dobré nápady a myšlenky týkající se klientů a další a další. Ale kde vzít čas?


29_odhaleni.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.