na cestách

5. 4. 2004 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Změny v Asociaci 3D reklamy
Do funkce předsedy Asociace 3D reklamy byl na řádné valné hromadě konané 26. března zvolen Radim Zbončák ze společnosti IMI Partner. Místopředsedou asociace se stal Petr Skokan ze společnosti Prescogroup.

Změny v Hewlett-Packard
Novým ředitelem divize osobních systémů (PSG) a zároveň členem nejvyššího managementu společnosti Hewlett-Packard
se s platností od března 2004 stal Miloslav Doubrava. Ve společnosti pracuje od roku 1991 a v posledních letech vykonával funkci obchodního manažera v divizi PSG. Na post ředitele partnerského prodeje společnosti nastoupil Petr Jirků, který od roku 1999 pracoval jako manažer a kontaktní osoba pro významné obchodní partnery ve firmě Compaq Computer. Tuto pozici zastával i po spojení obou společností a podílel se na tvorbě obchodních plánů, vyhledávání příležitostí na trhu a koordinaci aktivit v rámci partnerského prodeje. Obchodní ředitelkou divize služeb je od ledna tohoto roku Alexandra Lemerová. V letech 1992 až 2000 pracovala v APP Systems a Pricewaterhouse-Coopers. V roce 2000 nastoupila na pozici obchodní manažerky pro telekomunikace do společnosti Logica.

Sladkovský ředitelem v ČSOB
Jaromír Sladkovský (34) je od března tohoto roku ředitelem útvaru retail group marketing v ČSOB, který zahrnuje řízení segmentu drobných klientů a malých a středních podniků. Před nástupem do nynější funkce působil na pozici ředitele strategie a organizace. 24. března byl zvolen novým členem dozorčí rady Českomoravské hypoteční banky. Ve funkci nahradil Martina Buchara, který v souvislosti s odchodem z ČSOB na své členství v dozorčí radě ČMHB rezignoval.

Svoboda v čele obchodu
Do funkce výkonného ředitele pro obchod energetické společnosti ČEZ nastoupil 1. dubna Alan Svoboda, který v této pozici nahradil Pavla Hejkala. Předtím získával zkušenosti ve společnostech McKinsey & Company a Západočeská energetika.

Z Radia Černá Hora do Hey
Na pozici vedoucího obchodního týmu Rádia Hey Profil nastoupil začátkem dubna Juraj Sásik (1965), jenž přišel z Radia Černá Hora. Zde působil devět let jako obchodní zástupce, mediální konzultant a od roku 2000 jako obchodní analytik.

Velkopopovický Kozel má nového šéfa
Jaroslav Gubiš (42), dosavadní manažer výroby Plzeňského Prazdroje, povede od začátku dubna pivovar ve Velkých Popovicích u Prahy. V této funkci vystřídá Gavina Millara. Gubiš pracoval v Pivovaru Prostějov a Strakonice. V roce 1988 nastoupil do Plzeňského Prazdroje a o deset let později se stal vrchním sládkem – manažerem výroby.

Z MindShare do Atlasu
Na pozici marketing manager internetového portálu Atlas.cz nastoupil Martin Klofanda (1977), který přišel z mediální agentury MindShare. Zde působil tři roky jako vedoucí internetového oddělení, dva roky byl členem výkonné rady SPIR. V nové pozici bude mít na starost business development a marketing.

Nový strategický plánovač
Novým strategickým plánovačem agentury Thamesdown CZ se stal David Šimák, dřívější redaktor týdeníku Marketing & Media. Funkce strategic planner je ve společnosti nová a souvisí s její současnou profilací. Šimák bude mít na starost tendry na nové značky, brand management, výzkum a testování. V reklamě se pohybuje od roku 1994. Začínal v kreativním shopu Men on the Moon, dále působil v agentuře TBWA Praha a také jako nezávislý copywriter a konzultant.

Nový specialista na bankovní software
Jakub Mišina se stal šéfem specialistů na elektronické bankovní systémy v technologické společnosti Logos. Do funkce nastoupil po zkušenostech na projektech v největších českých bankovních domech.

Posila tiskového nákupu MindShare
Do mediální agentury MindShare nastoupila Lenka Beroušková (29), která přišla z agentury OMD. V MindSharu pracuje na pozici print buyer a je zodpovedná za implementační plánovaní a realizaci tiskových kampaní vybraných klientů agentury.

Z Bratislavy do Brna
Novou vedoucí ekonomiky a správy brněnského studia České televize se stala Lujza Oravcová, jež působila jako ekonomická ředitelka Slovenské televize Bratislava.

Z TLP do Vogelu
Novou posilou inzertního oddělení vydavatelství Vogel Burda Communications
se stal Vítek Fiala, dosud působící ve vydavatelství Trade & Leisure Publications. Na starost bude mít především klienty z oblasti spotřební elektroniky, mobilních komunikací a komunikaci s mediálními agenturami.

Jacques generálním ředitelem
K 1. březnu 2004 byl do funkce generálního ředitele společností FCE Credit a FC Leasing jmenován Tony Jacques. Ve funkci nahradil Howarda Paleyho. Jacques dosud působil jako commercial sales a fleet manager ve Ford Bank ve Velké Británii. Howard Paley se stal generálním ředitelem společnosti Ford Leasing v Saúdské Arábii.

Informace o personálních změnách ve vaší společnosti zasílejte na [email protected]


46_doubrava.jpg ()
Miloslav Doubrava

46_jirku.jpg ()
Petr Jirků

46_Sladkovsky1.jpg ()
Jaromír Sladkovský

46_svoboda.jpg ()
Alan Svoboda

46_gubis.jpg ()
Jaroslav Gubiš

46_Klofanda.jpg ()
Martin Klofanda

46_Simak.jpg ()
David Šimák

46_Jakub Mišina 2.jpg ()
Jakub Mišina

46_Lenka Berouskova_2.jpg ()
Lenka Beroušková

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.