odhalení

22. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

30_odhaleni_biba.jpg ()Jiří Bíba
sales director společnosti Cleverlance


1. Vaše první práce?
Dřevěný samopal.

2. Vaše přezdívka? A jak jste k ní přišel?
Salvátor. Ani nevím, jak vznikla.

3. Oblíbená značka (brand)?
BMW.

4. Co dělá skvělou reklamu?
Nápad.

5. Nejlepší prezentace/ přednáška, kterou jste slyšel?
Bohužel, nějak mi všechny padají do jednoho pytle…

6. Jak vypadá den v pekle?
To se zeptejte mého syna.

7. Co byste namaloval na prázdnou zeď?
Záleží na tom, kde by se ta zeď nacházela, u sebe v bytě asi nic, tam maluje moje tříletá dcera.

8. Oblíbená slovní fráze?
Jen klid.

9. Jak dlouho denně telefonujete?
Dalo by se to říci přesně, pokud bych si vzal účet za mobil, ale přibližně jsou to 2 až 4 hodiny.

10. Nejoblíbenější místo na světě?
Vysočina, blíže neprozradím.

11. Co je největší myšlenka ve vztahu k dětem?
Jsou z nebe.

12. Největší krize, kterou jste zažil?
Zatím mě asi ještě čeká.

13. Proč čtete časopis Marketing & Media?
Protože se dovím něco zajímavého.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.