odhalení

1. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Petr Machovský
obchodní ředitel společnosti Sazka

1. Vaše první práce?
Ve čtrnácti letech, za hlubokého socialismu, jsem na pile tahal dřevo od katru.

2. Vaše přezdívka a jak vznikla?
Mach, což myslím nemusím nijak zvlášť rozvádět.

3. Oblíbená značka (brand)?
Tvrdím, že Jeep, ale žena má jiný názor.

4. Co dělá skvělou reklamu?
Skvělý nápad, skvělý tým, skvělý budget.

5. Nejlepší prezentace/ přednáška, kterou jste slyšel?
Předporodní kurs otců – konečně něco, co se dá v praxi využít.

6. Jak vypadá den v pekle?
Naštěstí nevím. Michaela Jílková si mě zatím nepozvala.

7. Co byste namaloval na prázdnou zeď?
Velký pytel, do kterého bych naházel všechny podobné otázky.

8. Oblíbená slovní fráze?
Každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán. Vážně to funguje.

9. Jak dlouho denně telefonujete?
Předpokládám, že mobilní operátor může být víc než spokojen.

10. Nejoblíbenější místo na světě?
Nejmenovaný prima bar v centru Prahy s partou prima lidí.

11. Kterou společnost na světě obdivujete?
Sazku.

12. Kdo je nejzajímavější osobností, kterou jste potkal?
Nebudu jmenovat, aby nezpychla.

13. Proč čtete časopis Marketing & Media?
Platí mi ho firma a je hezky barevný. Ale vážně, často se v něm dozvím zajímavé věci.


30_MACHOVSKY.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.