odhalení

23. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

30_odhaleni.jpg ()Guido Lohmann
předseda představenstva a ředitel
Všeobecné stavební spořitelny KB


1. Vaše první práce?
Třídil jsem bedny s prázdnými lahvemi. Ještě jako dítě, ale práce to byla.

2. Vaše přezdívka a jak vznikla?
Vznikla na fotbale, protože jsem vždy „bojoval jako býk“. Razance mi zůstala, přezdívka doufám ne…

3. Oblíbená značka (brand)?
Haribo, gumoví medvídci, miluji je od dětství.

4. Co dělá skvělou reklamu?
Jednoznačné, výstižné sdělení.

5. Nejlepší prezentace/ přednáška, kterou jste slyšel?
Přednáška Alfreda Herrhausena, předsedy představenstva Deutsche Bank, koncem 80. let. Hovořil o vizi budoucnosti nejen bankovnictví, ale celé společnosti. To na mě hodně zapůsobilo. Bohužel ho zabili teroristé.

6. Jak vypadá den v pekle?
Bez fotbalu a bez piva.

7. Co byste namaloval na prázdnou zeď?
Svou ženu a děti a znak fotbalového mužstva VfL Bochum.

8. Oblíbená slovní fráze?
Neumím to říct tak přesně: „Když člověk v životě upadne, není to tak strašné, ale musí umět vždy vstát.“

9. Jak dlouho denně telefonujete?
Teď žiji v Praze a ještě neumím česky, takže buď netelefonuji vůbec, nebo naopak dlouho (s tlumočnicí).

10. Nejoblíbenější místo na světě?
Doma s rodinou.

11. Kolika jazyky se domluvíte?
Dvěma, v ostatních mi moc pomáhá znalost latiny ze školy.

12. Který film máte nejraději?
Farma zvířat.

13. Proč čtete časopis Marketing & Media?
Abych věděl, co se děje v médiích a v marketingu. Je to pro mě důležité.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.