předseda představenstva a ředitel
Všeobecné stavební spořitelny KB
1. Vaše první práce?
Třídil jsem bedny s prázdnými lahvemi. Ještě jako dítě, ale práce to byla.
2. Vaše přezdívka a jak vznikla?
Vznikla na fotbale, protože jsem vždy „bojoval jako býk“. Razance mi zůstala, přezdívka doufám ne…
3. Oblíbená značka (brand)?
Haribo, gumoví medvídci, miluji je od dětství.
4. Co dělá skvělou reklamu?
Jednoznačné, výstižné sdělení.
5. Nejlepší prezentace/ přednáška, kterou jste slyšel?
Přednáška Alfreda Herrhausena, předsedy představenstva Deutsche Bank, koncem 80. let. Hovořil o vizi budoucnosti nejen bankovnictví, ale celé společnosti. To na mě hodně zapůsobilo. Bohužel ho zabili teroristé.
6. Jak vypadá den v pekle?
Bez fotbalu a bez piva.
7. Co byste namaloval na prázdnou zeď?
Svou ženu a děti a znak fotbalového mužstva VfL Bochum.
8. Oblíbená slovní fráze?
Neumím to říct tak přesně: „Když člověk v životě upadne, není to tak strašné, ale musí umět vždy vstát.“
9. Jak dlouho denně telefonujete?
Teď žiji v Praze a ještě neumím česky, takže buď netelefonuji vůbec, nebo naopak dlouho (s tlumočnicí).
10. Nejoblíbenější místo na světě?
Doma s rodinou.
11. Kolika jazyky se domluvíte?
Dvěma, v ostatních mi moc pomáhá znalost latiny ze školy.
12. Který film máte nejraději?
Farma zvířat.
13. Proč čtete časopis Marketing & Media?
Abych věděl, co se děje v médiích a v marketingu. Je to pro mě důležité.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?