notes

2. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

„V reklamě je spousta skvělých techniků. A naneštěstí hrají, jak nejlépe umí. Znají všechna pravidla…, ale má to jeden malý háček. Zapomínají, že reklama znamená přesvědčování a přesvědčování není věda, ale umění. Reklama je uměním přesvědčování.“
William Bernbach,
citováno z Bill Bernbach said…, 1989, DDB Needham Worldwide.

„Chceme-li vytvořit dobrou reklamní agenturu, potřebujeme dobré klienty. Bez ohledu na to, kolik talentu reklamní agentura má, nebude mít tento žádný účinek bez dobrých produktů a služeb, pro které jsou reklamy určeny.“
Morris Hite,
citováno z Adman: Morris Hite’s  Methods for Winning the Ad Game, 1988, Dallas, TX: E-Heart Press, s. 202.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.