notes

8. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

„Reklama se vyskytuje ve společnostech, které překročily bod uspokojování základních zvířecích potřeb.“
Marion Harper, Jr. (1960),
citováno z knihy James B. Simpson, Contemporary Quotations, 1964, Binghamton, NY: Vail-Ballou Press.

„Umění reklamy je černá magie.“
Learned Hand,
americký soudce

„Zdá se mi být naprosto neomalené, když časopis přijme jednu z mých reklam a pak ji napadne ve svém komentáři – je to jako pozvat někoho na večeři a tam mu plivnout do tváře.“
David Ogilvy,
Confessions of an Advertising Man, 1971, New York: Ballantine Books, str. 138

„Žijeme ve věku reklamy, a tak často trpíme deziluzí. Každý den se před nás předestírá dokonalý svět, který se však na dotek mění a vadne.“
J. B. Priestley,
citováno z knihy Edward F. Murphy, The Crown Treasury of Relevant Quotations, 1978, NY: Crown Pbsh

„Chceme-li vytvořit dobrou reklamní agenturu, potřebujeme dobré klienty. Bez ohledu na to, kolik talentu reklamní agentura má, nebude mít tento žádný účinek bez dobrých produktů a služeb, pro které jsou reklamy určeny.“
Morris Hite,
citováno z knihy Adman: Morris Hite’s Methods for Winning the Ad Game, 1988, Dallas, TX: E-Heart Press.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.