„Reklama se vyskytuje ve společnostech, které překročily bod uspokojování základních zvířecích potřeb.“
Marion Harper, Jr. (1960), citováno z knihy James B. Simpson, Contemporary Quotations, 1964, Binghamton, NY: Vail-Ballou Press.
„Umění reklamy je černá magie.“
Learned Hand, americký soudce
„Zdá se mi být naprosto neomalené, když časopis přijme jednu z mých reklam a pak ji napadne ve svém komentáři – je to jako pozvat někoho na večeři a tam mu plivnout do tváře.“
David Ogilvy, Confessions of an Advertising Man, 1971, New York: Ballantine Books, str. 138
„Žijeme ve věku reklamy, a tak často trpíme deziluzí. Každý den se před nás předestírá dokonalý svět, který se však na dotek mění a vadne.“
J. B. Priestley, citováno z knihy Edward F. Murphy, The Crown Treasury of Relevant Quotations, 1978, NY: Crown Pbsh
„Chceme-li vytvořit dobrou reklamní agenturu, potřebujeme dobré klienty. Bez ohledu na to, kolik talentu reklamní agentura má, nebude mít tento žádný účinek bez dobrých produktů a služeb, pro které jsou reklamy určeny.“
Morris Hite, citováno z knihy Adman: Morris Hite’s Methods for Winning the Ad Game, 1988, Dallas, TX: E-Heart Press.