odhalení

24. 11. 2003 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

34_mm48odh.jpg ()A!M
mediální agentura

1. Kdo je tajemná A!M?
Tvář zaváděcí kampaně mediální agentury Attention! Media.
2. Proč se mediální agentura skrývá za ženskou krásu?
Cílem bylo ukázat, že věci lze dělat jinak i s minimálním rozpočtem. Chtěli jsme oslovit potenciální klienty
zábavnou formou a vzbudit jejich zájem. To by se nám vzhledem k jejich vytíženosti a malé atraktivitě
tématu mediálních agentur klasickou inzercí či directmailem nepodařilo. Proto jsme pro prvotní kontakt
využili tajemnou dívku.
3. Co bylo úkolem tajemné A!M?
V uplynulých čtyřech týdnech oslovovala na mediálních party vytipované klienty i náhodné hosty, což pravidelně dokumentoval a zveřejňoval časopis Marketing & Media. Texty u fotografií a inzerce na straně 2 anoncovaly tipovací soutěž na www.kdojeto.cz, kde mohl každý tipovat, kdo je tajemná A!M, prohlížet si společné fotografie anebo napsat tajemné dívce vzkaz.
4. Vzbudila A!M předpokládaný zájem?
Soudě podle návštěvnosti webových stránek, si otázku, kdo je ta dívka a proč je na každé party, kladlo několik stovek lidí. Pozitivní ohlasy jsme zaznamenali i přímo z trhu.
5. Proč právě Marketing & Media?
Nejjednodušší způsob, jak probíhající akci zviditelnit jak mezi klienty, tak mezi širokou marketingovou veřejností.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.