notes
“Když si vás nevšimnou, nemáte nic. Musí si vás všimnout, ale to pravé umění spočívá v tom, aby si vás všimli přirozeně, bez křiku a zbytečných triků.”
Leo Burnett,
citováno z Denis Higgins, The Art of Writing Advertising: Conversations with Masters of the Craft, Lincolnwood, IL: NTC Business Books, str. 26
“Slova budou vaším prostředníkem, budete-li chtít, a učiní z vašeho poselství součást procesu lidského myšlení. Slova jsou stejně přenosná jako lidská bytost, jež je poslouchá.”
James J. Jordan,
citováno z Randall Rothenberg, Where the Suckers Moon: An Advertising Story (1994), New York
“Slib, obrovský slib je duší reklamy.”
Samuel Johnson (1759),
citováno z Robert Andrews, The Columbia Dictionary of Quotations, 1993, New York, NY: CUPress, str. 18
“Divačka-spotřebitelka si má závidět při pomyšlení, jak by vypadala, kdyby si koupila produkt. Měla by si sama sebe představit proměněnou díky danému produktu v objekt závisti pro jiné, závisti, jež by následně ospravedlnila její sebelásku. Lze to říci i jinak: Obraz reklamy jí ukradne lásku k sobě samé, takové, jaká je, a nabídne jí ji zpět za cenu produktu.”
John Berger,
Ways of Seeing, 1980, London: British Broadcasting Corporation and Penguin Books, str. 134