notes
“Problém s námi Američany netkví v tom, že se naše poezie života změnila v prózu, ale v tom, že se změnila v reklamní slogan.”
Louis Kronenberger (1954), citováno z Rhodas Thomas Tripp, The International Thesaurus of Quotations, 1970, New York, NY: Thomas Y. Crowell Company, str. 18
“V minulosti jsme se domnívali, že je jediným a hlavním nepřítelem svobodného vyjadřování stát. Dnes se v důsledku komerční komunikace ukazuje, že by mohli být nepřítelem stejného ražení i soukromí kapitáni reklamního průmyslu.”
Ronald K. L. Collins and David M. Skover, “Commerce & Communication,” 71 Texas Law Review 697 (1993), str. 726
“Je naprosto zřejmé, že znehodnocení lidské mysli způsobené trvalým přílivem falešné reklamy není rozhodně zanedbatelným jevem. Existuje více způsobů, jak dobýt zem.”
Raymond Chandler, U.S. author, citováno z Robert Andrews, The Columbia Dictionary of Quotations, 1993, New York, NY: Columbia University Press, str. 18
“Odstraníte-li reklamu, znemožníte-li osobám či firmám deklarovat své zboží a své klady, celá společnost a ekonomie se změní. Nepřátelé reklamy jsou nepřáteli svobody.”
J. Enoch Powell, britský politik, citováno z knihy Roberta Andrews, The Columbia Dictionary of Quotations, 1993, New York, NY: Columbia University Press, str. 19