na cestách
S&F vyměnila ředitele
Reklamní agentura Scholz & Friends Praha se rozhodla změnit svou personální strukturu. Novým kreativním ředitelem agentury se stal dosavadní senior copywriter této agentury Ondřej Nekuda, který ve funkci vystřídal odcházejícího Jana Horáka. Ten dříve působil v agenturách Adverta, Ogilvy & Mather, Ark Thompson, Dorland a stál v čele kreativního oddělení slovenské Mark/BBDO. Novou posilou týmu se stala Mexičanka Mariana Cadenas, která má na starosti externí komunikaci agentury (viz M&M 46/2003).
Postup v IBM
Šárka Kinclová (26), dosavadní marketingová manažerka divize IBM Software pro střední a východní Evropu, Střední východ a Afriku (CEMA), se v rámci IBM ujala nové pozice. Od listopadu působí jako manager of operations v úřadu Massima Boncianiho, viceprezidenta IBM pro sektor malých a středních podniků (SMB) na úrovni regionů EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika). V nové pozici bude pod supervizí viceprezidenta IBM se sídlem v Paříži pronikat do globálního podnikání a uplatňovat řídící a koordinační schopnosti zejména v oblastech konsolidace obchodních a marketingových aktivit a jejich dalším rozvoji s ohledem na trh malého a středního podnikání. Konkrétně to znamená pokrývat veškeré IBM produkty a řešení od hardwaru přes software, global services a rozvoj channel aktivit se speciálním zaměřením pro sektor malých a středních firem.
Šotkovský nahradil Křešťáka
Karel Šotkovský nahradil v české pobočce velkého telekomunikačního operátora TeliaSonera IC na postu country manažera Tomáše Křešťáka, který odchází do společnosti Intercom Systems. Karel Šotkovský se zároveň stává předsedou představenstva společnosti TeliaSonera IC Česká republika. Cílem Karla Šotkovského je pokračovat v rozvoji české pobočky, která je partnerem operátorů hledajících mezinárodní komunikační služby v nejlepší kvalitě a za rozumnou cenu směrem k vyšší efektivitě.
Změny v Xeroxu
Novým office/indirect manažerem pro Českou a Slovenskou republiku společnosti Xerox se stal Tomáš Krýsl. Jeho hlavním úkolem bude zvýšení pokrytí trhu, produktivity a aktivity resellerů tak, aby došlo k posílení dalšího růstu prodeje. V této pozici nahradil Vladimira Boracheva, který byl jmenován na pozici XES (Xerox Engineering Systems) manažer pro střední a východní Evropu. Tomáš Krýsl vystudoval ČVUT, obor hydrologie. Ve Spojených státech absolvoval v rámci MBA programu kurz marketing managementu. Více než tři roky působil ve společnosti Adast. Do Xeroxu nastoupil před rokem jako VAR&IT reseller manažer, aby se v červenci ujal role distributor manažera, ve které získal znalosti a zkušenosti v oblasti kancelářských produktových řešení Xerox a nepřímého prodeje.
Vondráček ke konkurenci
Novým obchodním ředitelem společnosti Caramba Czech provozující indoorovou síť nosičů reklamních pohlednic a zápalek je od počátku listopadu Radek Vondráček. Posila přichází z pozice sales director executive z konkurenční firmy Boomerang Media, kde působil čtyři roky.
Nová tvář v GCI PRAHA
V listopadu rozšířila tým agentury GCI Praha Jana Rumlová. Na pozici junior consultanta bude zajišťovat především monitorování médií pro klienty agentury. Bude se rovněž podílet na realizaci PR programů v divizích GCI Technology a GCI Comsumer. Vystudovala Hospodářskou fakultu Technické univerzity v Liberci ve specializaci marketing. Praktické zkušenosti z oblasti public relations získávala již během studia při praxi v agentuře MMD.
Váňa do ČSA
Na úroveň operačního managementu ČSA nastupuje Jan Váňa. Kompetence na pozici výkonného ředitele pro strategický rozvoj musí ještě obhájit v personálním auditu realizovaném poradenskou firmou Amrop Hever Dr. Kaufmann & Partner. Váňa je fundovaným odborníkem v oblastech strategického řízení, letectví a bezpečnosti. Bezpečnost letecké přepravy je klíčovou hodnotou ČSA. Absolvoval dvě vysoké letecké školy – Vysokou vojenskou leteckou školu v Košicích a oblast řízení a managementu vzdušných sil na Air Command and Staff College, Air University v USA, která je považována za Harvard v oblasti letectví.
Bystrov v Bison & Rose
Od začátku listopadu převzal ve společnosti Bison & Rose pozici strategic planning directora Vladimír Bystrov. K jeho úkolům patří strategické plánování a také interní vzdělávání v rámci skupiny Bison & Rose. Bystrov vystudoval mezinárodní obchod a právo v podnikání na pražské VŠE. Během své novinářské praxe působil v domácích a ekonomických rubrikách novin a časopisů. Do světa marketingu vstoupil prostřednictvím showbusinessu jako promotér muzikálových projektů. Vyzkoušel si i práci v public relations agentuře, na straně klienta a vedl koordinační tým KB při Výročních zasedáních MMF a Světové banky v Praze. Poslední tři roky vedl týdeník Strategie.
Charvát v čele Delvity
Novým generálním ředitelem společnosti Delvita se stal Jiří Charvát, který předtím vykonával post ředitele financí, administrativy, logistiky, informatiky. Ve firmě pracuje od roku 2000. Další změnou je jmenování Petra Uchytila na pozici manažera komunikace a tiskového mluvčího společnosti Delvita.
Brno má ředitele
Ředitelem brněnského studia České televize bude Marián Kleis. Minulý týden ho schválila na návrh generálního ředitele Jiřího Janečka Rada České televize. Na pozici bylo sice vyhlášeno výběrové řízení, ředitel Janeček si ale z jeho tří finalistů nevybral. Marián Kleis pracoval jako ředitel košického studia STV. Další změnou v managementu ČT je změna na pozici tiskového mluvčího, kterým se stává Martin Švehla, který nahradí Richarda Klatovského. Martin Švehla dříve pracoval jako redaktor ČT a později jako mluvčí ČNB.
Jan Horák
Karel Šotkovský
Tomáš Krýsl
Radek Vondráček
Vladimír Bystrov